• Anonym (TSigen)

PiH v2.0

Eftersom den gamla tråden är stängd så är det väl dags för en ny...

Vi har hunnit med en hel del besök under slutet på sommaren och det har varit betydligt fler unga par än i våras, kommer dom härifrån måntro?

Hursomhelst så har vi nu gått så långt att vi låtit andra känna på oss och känt på andra, första försöket var inte så lyckat, det paret kändes fel men andra blev klart bättre.

Vi har oxå kommit fram till att det räcker mer än väl för oss. Att känna hur nån pullar henne i baken medans hon rider var rejält upphetsande medans jag lät mina fingrar massera klittan lätt på den andra tjejen med lyckat resultat :-P. Vi får se om det blir fler sådana tillfällen... Men att bara se andra räcker väldigt långt och min lilla dam tycker om att bli tagen hårt när andra ser på

Vi skall nog gå nu på torsdag då det är en tema-kväll nakenbad dvs helnaket både på övervåningen och i källaren.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-07 16:22
    Kanske skall lägga till lite info.

PiH är en parklubb.

Det finns inga krav på att ha sex med andra. Det som sker på klubben stannar där, det är strikt fotoförbud. Det är väldigt långt ifrån det du ser i porrflmer eller porrbilder. Vanligt folk har sex som vanligt folk har. Bara att det finns folk bredvid eller som tittar på, en del går längre och hjälper till med en hand eller mer. Andra går hela vägen ut och byter partner. Men det är helt upp till var och en hur långt man vill gå eller om man bara vill se på.

• Svar på tråden PiH v2.0
  • Anonym (PiH-kul)

Grejen med PiH är att det är väldigt blandat. Där finns alla storlekar, åldrar och grader av träningsnarkomani. De verkar som om de flesta kan hitta några de tänder på där, men problem uppstår om man tycker att det är jobbigt att SE lättklädda/nakna/fullt sexande personer som man inte alls tänder på.

Oavsett så kan PiH vara en bra inkörsport. Tycker man att det hela verkar spännande så finns det mindre sällskap med krav på ålder, utseende, sexuell aktivitet och så vidare som man kan söka sig till.

• Anonym (SochC)

Är det kanske några av er som ska dit ikväll??

Och är det någon som har testat de här "mindre" träffarna, men lite högre krav? Hur är dessa fester? Knullas det så fort man kommer innanför dörren, eller är det som en vanlig "hemma fest" som man hade när man var yngre som "spårar ur"? Berätta om ni vet! :D

• Anonym (PiH-kul)

SochC

En arrangör av lite mindre träffar håller till i Stockholms innerstad och en kort beskrivning med avstamp i era frågor lyder som följer.

Exakt vilka kraven var är osäkert, men de flesta var under 40, såg ut som om de brydde sig om sina kroppar samt var sociala och trevliga.

Nej det sexas inte omedelbart. Man drinkar (lite lagom), pratar och presenterar sig för varandra. Sen händer det saker. Det är fullt möjligt att hålla sig lite i bakgrunden, men de allra flesta ge sig in i orgierna på något sätt.

En annan bra grej med just den här festarrangören är att det börjar ganska tidigt (20:00) och slutar någon gång vid midnatt. Det är alltså inte sömnbrist som gör att man är helt slut dagen därpå.

• Anonym (SochC)

Pih-kul:

Okey, det lät ju bra! Hittar man dem på BC eller? Har ni själva varit på någon sån fest? Skulle ni vara intresserade av att snacka mer på typ msn?

Kram!

• Anonym (Nybörjare)

Jag och min man var där i går (lördags). Vi har pratat om att gå på parklubb några år men aldrig kommit till skott. Men nu äntligen kom vi iväg.

Både positiva och negativa erfarenheter.

• Anonym
    Svar på #55

Kul att ni kom iväg. Tråkigt att det inte bara blev ett positivt besök, vad var det som inte var bra?
  • Anonym (Nybörjare)

Jag tycker att det var en ganska trist stämning. Svårt att förklara. Men det var väldigt tyst - ingen pratade, inte ens med partnern. Varierar säkert från kväll till kväll.

Sen var det vid ett tillfälle då vi gick in i mörka rummet, vi hann knappt lägga oss ned förrän en man började ta mig på brösten, sen direkt ned till *** vilket jag tycket var för gåpåigt. Han var ganska hårdhänt "där nere" de få sekunder som han hann ha sin hand där innan vi tog bort den. Så jag tände av direkt så gick vi ut därifrån.
    Efter det gick vi inte in där mer utan höll oss till andra rum.

Som nybörjare var jag mest förvirrad och visste inte riktigt vart vi ville vara någonstans. Men det blir säkert bättre nästa gång.

En annan trist sak var att vi kom dit i bara underkläder och många par hade massor av kläder på sig, vilket gjorde att man kände sig väldigt naken och uttittad. Vi sa att vi ska prova att gå dit en fredag istället då det är krav på mer avklädnad.

Men mest var det positivt och jag tror att det bara blir bättre och bättre ju fler gånger man är där.

• Anonym (:-/)

Mörka rummet ska man nog undvika om man inte vill bli tafsad på av främlingar, verkar alltid vara ormgrop som gäller där.

• Kallemannen

Trist att det alltid skall finnas någon "snusk-gubbe" som sabbar för alla! Det är samma på den nakenstrande som vi är på iblsnd..

• Anonym (Nybörjare)

PiH-kul !

Hur kommer man i kontakt med dessa mindre klubbar? Det låter som ett väldigt trevligt sätt att träffas - man bygger upp en stämning först. Samt att det är bra att det börjar lite tidigare på kvällen. Jag tar tacksamt emot tips på såna här mindre klubbar i Sthlm.

Svar på tråden PiH v2.0