PiH v2.0
Eftersom den gamla tråden är stängd så är det väl dags för en ny...
Vi har hunnit med en hel del besök under slutet på sommaren och det har varit betydligt fler unga par än i våras, kommer dom härifrån måntro?
Hursomhelst så har vi nu gått så långt att vi låtit andra känna på oss och känt på andra, första försöket var inte så lyckat, det paret kändes fel men andra blev klart bättre.
Vi har oxå kommit fram till att det räcker mer än väl för oss. Att känna hur nån pullar henne i baken medans hon rider var rejält upphetsande medans jag lät mina fingrar massera klittan lätt på den andra tjejen med lyckat resultat :-P. Vi får se om det blir fler sådana tillfällen... Men att bara se andra räcker väldigt långt och min lilla dam tycker om att bli tagen hårt när andra ser på
Vi skall nog gå nu på torsdag då det är en tema-kväll nakenbad dvs helnaket både på övervåningen och i källaren.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-07 16:22
Kanske skall lägga till lite info.
PiH är en parklubb.
Det finns inga krav på att ha sex med andra. Det som sker på klubben stannar där, det är strikt fotoförbud. Det är väldigt långt ifrån det du ser i porrflmer eller porrbilder. Vanligt folk har sex som vanligt folk har. Bara att det finns folk bredvid eller som tittar på, en del går längre och hjälper till med en hand eller mer. Andra går hela vägen ut och byter partner. Men det är helt upp till var och en hur långt man vill gå eller om man bara vill se på.