• Anonym (TSigen)

PiH v2.0

Eftersom den gamla tråden är stängd så är det väl dags för en ny...

Vi har hunnit med en hel del besök under slutet på sommaren och det har varit betydligt fler unga par än i våras, kommer dom härifrån måntro?

Hursomhelst så har vi nu gått så långt att vi låtit andra känna på oss och känt på andra, första försöket var inte så lyckat, det paret kändes fel men andra blev klart bättre.

Vi har oxå kommit fram till att det räcker mer än väl för oss. Att känna hur nån pullar henne i baken medans hon rider var rejält upphetsande medans jag lät mina fingrar massera klittan lätt på den andra tjejen med lyckat resultat :-P. Vi får se om det blir fler sådana tillfällen... Men att bara se andra räcker väldigt långt och min lilla dam tycker om att bli tagen hårt när andra ser på

Vi skall nog gå nu på torsdag då det är en tema-kväll nakenbad dvs helnaket både på övervåningen och i källaren.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-07 16:22
    Kanske skall lägga till lite info.

PiH är en parklubb.

Det finns inga krav på att ha sex med andra. Det som sker på klubben stannar där, det är strikt fotoförbud. Det är väldigt långt ifrån det du ser i porrflmer eller porrbilder. Vanligt folk har sex som vanligt folk har. Bara att det finns folk bredvid eller som tittar på, en del går längre och hjälper till med en hand eller mer. Andra går hela vägen ut och byter partner. Men det är helt upp till var och en hur långt man vill gå eller om man bara vill se på.

• Svar på tråden PiH v2.0
  • Anonym (Nybörjare)

:-/,

Ja, det blev lite gruppsex därinne sedan. Till en början var det varje par för sig men sen när det hettade till så började gränserna suddas ut.

Jag kan tänka mig att bli smekt av andra men inte så där direkt och hårt som den här mannen gjorde. Hade han börjat lite försiktigt först så att man hinner njuta och vilja ha mer så kanske det hade varit kanonbra - vem vet...

• Anonym (:-/)

Jo man vill ju gärna vara med på noterna och inte att nån bara ska ta för sig... men som sagt verkar det mest vara i det rummet det går till så (och idioter finns väl i alla sammanhang) har inte sett något sådant i övriga rum, utan folk kollar att allt är ok innan de gör något med nån annan än sin partner.... men som sagt en och annan snuskgubbe kan man väl alltid råka ut för på sådana ställen.
    Men om någon vägrar respektera ett nej, eller blir för jobbigt, så är det bara att säga till personalen så slänger de ut personen om det skulle behövas.

• Anonym (Puman)

Var där igår... Var våran andra gång men tyckte inte att det var alls lika bra som första gången. Var inte särskilt många par där, kanske 8stycken, MAX. Men hade iaf skön sex med min sambo så det uppvägde en del.

• Anonym (PiH-kul)

Ajdå, det var inte många. Det är lite synd att antalet varierar så pass mycket. Lördagar brukar det alltid vara mer folk dock ...

• Anonym

Anonym (Puman) skrev 2008-08-23 08:28:47 följande:

Var där igår... Var våran andra gång men tyckte inte att det var alls lika bra som första gången. Var inte särskilt många par där, kanske 8stycken, MAX. Men hade iaf skön sex med min sambo så det uppvägde en del.
    Det var inte så många par. Det är verkligen så olika, ibland ett 10 tal par och ibland knökfullt så man knappt får plats. Lite lagom ska det vara . Var ett tag sedan klubbesök
  • Anonym (Puman)

Mmm, när vi varit där så har det ju inte varit knökfullt direkt, men jag tror att jag skulle föredra det faktiskt. Mannen min gillade nog mer att det var lugnare men jag vill ha mer att titta på.

Nu kommer det dock dröja ett tag innan vi kommer dit igen. Har helgerna fullplanerade ett tag framöver tyvärr.

• MiamiVice THE Slyna

Var det nån som var på PIH i fredags då man fick ta med sig en extra person? Var det bra? *nyfiken*

Slampa on a mission...
  • Kallemannen

Så du håller till där du med?

MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-07 14:01:44 följande:

Var det nån som var på PIH i fredags då man fick ta med sig en extra person? Var det bra? *nyfiken*
  • MiamiVice THE Slyna
    Kallemannen skrev 2008-09-08 08:02:34 följande:
    Så du håller till där du med? MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-07 14:01:44 följande:
    Jajamänsan! Man får inte dö nyfiken!
    Slampa on a mission...
  • Anonym (TSigen)

Temakvällen fredag 3 oktober. Temat är Dresscode Underkläder som mest. Hela kvällen och både på över och undervåningen. Välkomna!!!

Dom kvällarna brukar vara riktigt lyckade

• Anonym ((tjej))

Här ÄR det!
    Jag som har letat!!

Jag undrar, gäller PiH-tråden, även göteborg?

Vill så gärna komma på en av festerna och även tag med min pojkvän och exprimentera fullt ut en vacker dag.

Men hur lång tid efter det att man skickat ansökan om att bli medlem, blir man godkäns och får komma på första träffen?

Och är alla 100% garanterade friska där, och hur vet man det?

• Anonym (TSigen)

Anonym ((tjej)) skrev 2008-09-19 13:19:03 följande:

Här ÄR det!Jag som har letat!!Jag undrar, gäller PiH-tråden, även göteborg?Vill så gärna komma på en av festerna och även tag med min pojkvän och exprimentera fullt ut en vacker dag.Men hur lång tid efter det att man skickat ansökan om att bli medlem, blir man godkäns och får komma på första träffen?Och är alla 100% garanterade friska där, och hur vet man det?
    På PiH och jag skulle tro det flesta klubbar av det här slaget så finns det kådisar i mängder. Man kan ju aldrig garantera 100% friskhet så safe sex är det som gäller.

På PiH så gäller att man måste anmäla sig som nytt par minst 24h innan. Du kan läsa mer på www.PiH.se under medlemskap.

I GBG finns det en klubb som heter Cupido.
    www.parklubb-cupido.org/

I Norrköping finns Adam & Eva.
    www.clubadamoeva.com/

I Örebro Club Eden.
    www.club-eden.se/

Ni får läsa mer på deras sidor, de verkar inte vara strikta parklubbar utan även singelkillar i viss utsträckning är inbjudna/välkomna som medlemmar.

PiH är vad man kan se klart störst med sina dryga 1000 medlemspar, som jämförelse har Cupido i GBG 60par enligt deras sida.
  • Kallemannen

Någon här som varit på "Cupido"?

• MiamiVice THE Slyna

Nån som ska till Pih i helgen?

Slampa on a mission...
  • plast killen

japp...med....
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-23 12:44:22 följande:

Nån som ska till Pih i helgen?
  • MiamiVice THE Slyna
    plast killen skrev 2008-09-23 16:26:57 följande:
    japp...med....MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-23 12:44:22 följande: