• Anonym (TSigen)

PiH v2.0

Eftersom den gamla tråden är stängd så är det väl dags för en ny...

Vi har hunnit med en hel del besök under slutet på sommaren och det har varit betydligt fler unga par än i våras, kommer dom härifrån måntro?

Hursomhelst så har vi nu gått så långt att vi låtit andra känna på oss och känt på andra, första försöket var inte så lyckat, det paret kändes fel men andra blev klart bättre.

Vi har oxå kommit fram till att det räcker mer än väl för oss. Att känna hur nån pullar henne i baken medans hon rider var rejält upphetsande medans jag lät mina fingrar massera klittan lätt på den andra tjejen med lyckat resultat :-P. Vi får se om det blir fler sådana tillfällen... Men att bara se andra räcker väldigt långt och min lilla dam tycker om att bli tagen hårt när andra ser på

Vi skall nog gå nu på torsdag då det är en tema-kväll nakenbad dvs helnaket både på övervåningen och i källaren.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-07 16:22
    Kanske skall lägga till lite info.

PiH är en parklubb.

Det finns inga krav på att ha sex med andra. Det som sker på klubben stannar där, det är strikt fotoförbud. Det är väldigt långt ifrån det du ser i porrflmer eller porrbilder. Vanligt folk har sex som vanligt folk har. Bara att det finns folk bredvid eller som tittar på, en del går längre och hjälper till med en hand eller mer. Andra går hela vägen ut och byter partner. Men det är helt upp till var och en hur långt man vill gå eller om man bara vill se på.

• Svar på tråden PiH v2.0
  • Anonym (TSigen)

Kanske skall fråga om vi kan få en egen diskussiongrupp på PiH, FL(umm)are på PiH

• MiamiVice THE Slyna

Ha ha! Tycker jag låter bra!

Anonym (TSigen) skrev 2008-08-14 10:30:03 följande:
    Kanske skall fråga om vi kan få en egen diskussiongrupp på PiH, FL(umm)are på PiH
    Slampa on a mission...
  • black wolf 91

nån som vet om nåt liknande ställe för singlar i gbg???

• KalleKn

Parklubb för singlar? *asg*

• TdF

Vi har också pratat om parklubb. Nu är jag ju gravid så det kanske inte är så lägligt, men sen...
    Är PiH ett bra val då? Båda är nog lite kräsna med fräscha människor som åtminstone tilltalar oss, skulle ha svårt att tycka att det är upphetsande annars. Vad tilltalar oss då? Inga speciella krav men gärna runt 30-40 tror jag.

• Anonym (TSigen)
    TdF skrev 2008-08-14 14:47:59 följande:
    Vi har också pratat om parklubb. Nu är jag ju gravid så det kanske inte är så lägligt, men sen...Är PiH ett bra val då? Båda är nog lite kräsna med fräscha människor som åtminstone tilltalar oss, skulle ha svårt att tycka att det är upphetsande annars. Vad tilltalar oss då? Inga speciella krav men gärna runt 30-40 tror jag.
    Det finns alla sorter på PiH och att vara gravid är inget hinder, senast vi var där var det ett par där hon var i åtminstone 4:e månaden och det finns ju ett par här som var där riktigt sent i graviditeten i våras.

Eftersom alla sorter finns så finns det även människor där som inte är fullt så tilltalande, men eftersom det är upp till er vad ni tittar på och om ni vill leka med andra och vilka så är det ju egentligen inget problem. Det finns gott om riktigt läckra människor oxå framförallt i den åldersgruppen ni efterfrågar som är nog den största åldersgruppen som besöker PiH.
  • MiamiVice THE Slyna

TwoOfAKind

MiamiVice THE Slyna skrev 2008-08-14 09:11:11 följande:
    Är inte med i Webbgruppen än (om det är den du menar) men tänkte ansöka idag! Återkommer!
    Slampa on a mission...
  • SlampSmillan
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-08-14 23:37:20 följande:
    TwoOfAKind
    Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • Anonym (PiH-kul)

Anonym (TSigen) skrev 2008-08-14 15:00:26 följande:

Det finns alla sorter på PiH och att vara gravid är inget hinder, senast vi var där var det ett par där hon var i åtminstone 4:e månaden och det finns ju ett par här som var där riktigt sent i graviditeten i våras.
    Mmm, vi var ju det.
  • TdF

Aha - tack för svar:=) Ska fråga sambon vad han tycker...själv tror jag det kan pigga upp lite!

Svar på tråden PiH v2.0