• Anonym (mmm)

Välutrustad man inne i sig...

Jag hade sex idag, med den mest välutrustade mannen jag träffat. Han varnade innan för att ha var rätt så stor och ack så rätt han hade. Organet var så stort att det nästan rullade ihop sig som en orm i boxerkalsongerna (tighta) när han blev hård och det var helt omöjligt att få in hela i munnen. Att få in den var ett meck, men det var helt fantastiskt att ha sex med denna jätte. Jag har alltid sett det som överreklamerat med jättesnoppar men det här var den skönaste upplevelse jag haft. Vi körde bara missionären och det kändes som om vi verkligen var ett när vi körde ihop. Tight och fint.

Hur ser ni på män med olika storlek och vilka ställningar och aktiviteter kan bli ännu bättre med en stor man än en liten?

• Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...
  • Anonym

Man blir kåtare av stora tycker jag. Bara att smeka den enorma bulan får mig dyngsur.

Antar att det är som när kiillar föredrar stora bröst... en del tjejer blir kåta av stora kukar. Det är EXTRA manligt på något vis.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-08-10 22:35:51 följande:
    Man blir kåtare av stora tycker jag. Bara att smeka den enorma bulan får mig dyngsur. Antar att det är som när kiillar föredrar stora bröst... en del tjejer blir kåta av stora kukar. Det är EXTRA manligt på något vis.

Instämmer

*suktar efter en grov..*

• Anonym (sex)

oj trodde nästan det va jag som skrivit det träffade en med en stor o go kuk som f-n va upptagen, körde bara missionären men va skönt när det kändes allting. vill ha en egen sån.suck

• Anonym (sex)

Anonym (sex) skrev 2008-08-11 00:12:02 följande:

oj trodde nästan det va jag som skrivit det träffade en med en stor o go kuk som f-n va upptagen, körde bara missionären men va skönt när det kändes allting. vill ha en egen sån.suck
    en egen välutrustad o go man menade jag
  • black wolf 91

om det finns nåt som verkligen får igång mig på allvar är det en jätte kuk.haha jo det har väl nästan alltid vart så

• jos79

Har också haft en jätte i mig en gång men jag gillade faktiskt inte det, gjorde rätt ont. Men visst det var upphetsande att titta och känna på den...

• Anonym

Jag förstår att alla killar vill ha stor. Det verkar som de flesta tjejer går igång på det. Jag tycker lite synd om de som har pytteliten. Men det finns säkert en och annan tjej som föredrar det också iofs.

• Nisseblubb

Jisses vilken orgie i PK det här är :)

• Anonym

Jag har alltid velat testa en stor, tyvärr har jag aldrig mött någon. Det verkar rätt sällsynt.
    Hallåååå, var är alla big dicks?

Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...