• Anonym (mmm)

Välutrustad man inne i sig...

Jag hade sex idag, med den mest välutrustade mannen jag träffat. Han varnade innan för att ha var rätt så stor och ack så rätt han hade. Organet var så stort att det nästan rullade ihop sig som en orm i boxerkalsongerna (tighta) när han blev hård och det var helt omöjligt att få in hela i munnen. Att få in den var ett meck, men det var helt fantastiskt att ha sex med denna jätte. Jag har alltid sett det som överreklamerat med jättesnoppar men det här var den skönaste upplevelse jag haft. Vi körde bara missionären och det kändes som om vi verkligen var ett när vi körde ihop. Tight och fint.

Hur ser ni på män med olika storlek och vilka ställningar och aktiviteter kan bli ännu bättre med en stor man än en liten?

• Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...
  • W W
    shellstr skrev 2008-08-11 10:46:59 följande:
    W W skrev 2008-08-11 10:30:25 följande: En fin åsikt kära WW, lagom är alltid bäst säger man ju! Och tjejer, större kuk ger mindre blod till hjärnan och dålig mental kapacitet. ha!
    Japp, lagom är bäst. Fast sen beror det ju faktiskt helt och hållet på vem kuken sitter på
    So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
  • W W
    Oliner skrev 2008-08-11 11:03:06 följande:
    W W skrev 2008-08-11 10:30:25 följande: Med andra ord så gillar du alla kukar
    *nickar*
  • Anonym

Lagom är bäst! Gillar inte för stora, gör bara ont och inte kul för killen att behöva vara försiktig hela tiden.

• shellstr

W W skrev 2008-08-11 11:04:14 följande:

Japp, lagom är bäst. Fast sen beror det ju faktiskt helt och hållet på vem kuken sitter på
    Mmm. det låter rimligt
  • Anonym
    W W skrev 2008-08-11 10:30:25 följande:En fin åsikt kära WW, lagom är alltid bäst säger man ju! Och tjejer, större kuk ger mindre blod till hjärnan och dålig mental kapacitet. ha!
    Antar att du har liten kuk då
  • Oliner

W W skrev 2008-08-11 11:04:54 följande:

*nickar*
    Ahh skrattade rätt så bra när jag läste om vad du gillar för kukar, dom ska vara medelstora eller kanske små, men stora går och också bra Helgardering från en som skriker efter kuk Du börjar bli desperat WW
  • Kallemannen

Hur lång och tjock var den då?

• Oliner
    W W skrev 2008-08-11 10:30:25 följande:En fin åsikt kära WW, lagom är alltid bäst säger man ju! Och tjejer, större kuk ger mindre blod till hjärnan och dålig mental kapacitet. ha!
    Tror faktiskt många kvinnor ser det som ett plus, killar som pratar om WOW, bilar, fotboll och öl tycker nog kvinnor det bara är bra om det blir blodbrist i huvudet på
  • W W
    Oliner skrev 2008-08-11 11:07:25 följande:
    W W skrev 2008-08-11 11:04:54 följande: Ahh skrattade rätt så bra när jag läste om vad du gillar för kukar, dom ska vara medelstora eller kanske små, men stora går och också bra Helgardering från en som skriker efter kuk Du börjar bli desperat WW
    Nej då, inte mer än vanligt Jag helgarderar alltid, jag gillar kukar oavsett hur dom ser ut, sen så föredrar jag att kuken sitter på en vettig människa. Först därefter så får den gärna vara normalstor
  • Oliner

W W skrev 2008-08-11 11:09:31 följande:

Nej då, inte mer än vanligt Jag helgarderar alltid, jag gillar kukar oavsett hur dom ser ut, sen så föredrar jag att kuken sitter på en vettig människa. Först därefter så får den gärna vara normalstor
    Fan va du ställer krav, du vet väl att kukar växer på män, så det där med vettig får du skippa
Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...