• Anonym (mmm)

Välutrustad man inne i sig...

Jag hade sex idag, med den mest välutrustade mannen jag träffat. Han varnade innan för att ha var rätt så stor och ack så rätt han hade. Organet var så stort att det nästan rullade ihop sig som en orm i boxerkalsongerna (tighta) när han blev hård och det var helt omöjligt att få in hela i munnen. Att få in den var ett meck, men det var helt fantastiskt att ha sex med denna jätte. Jag har alltid sett det som överreklamerat med jättesnoppar men det här var den skönaste upplevelse jag haft. Vi körde bara missionären och det kändes som om vi verkligen var ett när vi körde ihop. Tight och fint.

Hur ser ni på män med olika storlek och vilka ställningar och aktiviteter kan bli ännu bättre med en stor man än en liten?

• Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...
  • Nisseblubb
    Anonym skrev 2008-08-11 09:14:30 följande:
    Jag har alltid velat testa en stor, tyvärr har jag aldrig mött någon. Det verkar rätt sällsynt. Hallåååå, var är alla big dicks?
    På samtliga sexcommunities finns det hur många killar som helst som erbjuder sina elefantkukar till de som vill ha dem. Det är inga som helst problem att hitta :)
  • Anonym (lagom)

Nä, jag blev förskräckt över jättekuken och det var inte skönt faktiskt. Min sambo har också en ganska grov och jag är väldigt liten i muttan. Jag tycker fortfarande att vissa ställningar inte är så sköna för det tänjer för mycket i muttan faktiskt.

• W W

jag föredrar kukar som är normalstora om man nu skulle få välja efter det så föredrar jag dom som är mindre, men jag gillar kukar oavsett hur dom ser ut så råkar den vara stor så visst, fine för min del det med

So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
  • shellstr

W W skrev 2008-08-11 10:30:25 följande:

jag föredrar kukar som är normalstora...
    En fin åsikt kära WW, lagom är alltid bäst säger man ju!

Och tjejer, större kuk ger mindre blod till hjärnan och dålig mental kapacitet. ha!
  • Anonym

Lagom är bäst!

Med min nuvarande kan jag ha sex i massor av olika ställningar och hur ofta som helst- med ett ex klarade jag bara vissa ställningar och fick små sår precis i ingången så det gjorde ont om det blev för ofta. Plus att analsex är mycket enklare med en som inte är så stor!

• Anonym (jojo)

jag har varit med små jag har varit med stora och nu är jag med en normal och jag måste säga att normalstor penis är bäst

• Oliner

W W skrev 2008-08-11 10:30:25 följande:

jag föredrar kukar som är normalstora om man nu skulle få välja efter det så föredrar jag dom som är mindre, men jag gillar kukar oavsett hur dom ser ut så råkar den vara stor så visst, fine för min del det med
    Med andra ord så gillar du alla kukar
Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...