• Anonym (mmm)

Välutrustad man inne i sig...

Jag hade sex idag, med den mest välutrustade mannen jag träffat. Han varnade innan för att ha var rätt så stor och ack så rätt han hade. Organet var så stort att det nästan rullade ihop sig som en orm i boxerkalsongerna (tighta) när han blev hård och det var helt omöjligt att få in hela i munnen. Att få in den var ett meck, men det var helt fantastiskt att ha sex med denna jätte. Jag har alltid sett det som överreklamerat med jättesnoppar men det här var den skönaste upplevelse jag haft. Vi körde bara missionären och det kändes som om vi verkligen var ett när vi körde ihop. Tight och fint.

Hur ser ni på män med olika storlek och vilka ställningar och aktiviteter kan bli ännu bättre med en stor man än en liten?

• Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...
  • Anonym (mmm)

Den var alldeles enorm, säkert drygt 25 lång, ett hanterbart ollon och sen en myhcket grov och ådrigt fortsättning...

• Anonym (smurfan)

En stor penis kan vara fin att se på men inte så skön att knulla med. Lagom är bäst för mig i alla fall.

• shellstr
    engdahl skrev 2008-08-11 23:12:22 följande:
    www.redtube.com/7536
    Men nu kom jag ju helt av mig, skulle precis ta o äta en melon!
  • Anonym (sex)
    engdahl skrev 2008-08-11 23:12:22 följande:
    TS: hette han Mandingo...? www.redtube.com/7536
    hu den va lite väl stor, ska han få henne att spy??urk.
  • Anonym (mmm)

snart ska vi ses igen... jag blir kåt bara av tanken

• Polargirl
    W W skrev 2008-08-11 11:04:14 följande:
    Japp, lagom är bäst. Fast sen beror det ju faktiskt helt och hållet på vem kuken sitter på
    Han ska kunna hantera den rätt också... Skrattande
    I tried sniffing Coke once but the ice cubes got stuck in my nose.
  • Anonym (p)

Min sambo är välutrustad, tycker tyverr inte det är så skönt alla gånger, får små sprickor i öppningen som svider som attans, även fast vi använder glid och tar det lugnt, inte så bra för sexlusten faktiskt. Men den är fin att titta och känna på :)

• Anonym (smurfan)

Anonym (p) skrev 2008-08-15 20:33:59 följande:

Min sambo är välutrustad, tycker tyverr inte det är så skönt alla gånger, får små sprickor i öppningen som svider som attans, även fast vi använder glid och tar det lugnt, inte så bra för sexlusten faktiskt. Men den är fin att titta och känna på :)
    Precis samma för mig!
  • Anonym (:-P)

Hellre kort och tjock än lång och smal. Långa är så besvärliga. Stöter på livmoderhalsen hela tiden.

Blir så jobbigt att stöna...åååh..aj..åååh..aj..åååh..aj...vid varje stöt...hehe

En lite grövre skulle jag helt klart vilja prova.

• W W
    lillamy1975 skrev 2008-08-15 19:40:01 följande:
    Han ska kunna hantera den rätt också...
    definitivt! Den perfekta kuken till utseendet kan sitta på världen pulver och då får han gå någon annan stans ändå
    So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
  • Anonym (mmm)

Helgens äventyr var underbara med min jätteman. Hur jag än kämpar kan jag dock bara få in drygt halva i munnen/halsen innan jag börjar kväljas för mycket. Är lite tråkigt för jag brukar vara så duktig på att suga annars. Han tog mig bakifrån för första gången och det brukar kännas rjeält annars med lite större snopp, nu gjorde det det också, men på ett himmelskt sätt.

Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...