• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • Mary Cherry

Jag ska vara ordentlig från och med imorgon.

• Limus

Mary Cherry skrev 2008-10-05 20:51:10 följande:

Jag ska vara ordentlig från och med imorgon.
    Jo, det är verkligen på tiden att jag skärper mig.
    Till helgen fyller sambon år, så fredag och lördag får vi gäster. Ska äta en smal bit av det jag gillar, och hoppas på måttfullhet.
  • jenj

usch, usch.. har säkert ätit 1000 points i helgen:(

tappae motivationen eftersom jag gick UPP 1 kg de första 11 dagarna trots att jag var duktig..

men i morgon är det måndag.. ny vecka och nya friska tag.. ska ge inte upp än!

• MariaK

Usch det låter inte som en bra helg för många här.........

vi var ute o åt middag i helgen o då åt jag kokt potatis o lax Så stolt över mig själv att jag stod emot allt det andra goda rätterna

Har tyvärr inte kunnat gå utanför dörren ida för det har vatt storm o regn Så man känner sig lite understimulerad!!!! Märks att kroppen är van o röra på sig iallafall nån gång under dagen......

Kom igen nu tjejer!!!! Släng allt onyttigt nu o börja tänka framåt!!!!!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Enyana

Här har det också varit fest i helgen...blev en hel del rödvin igår samt både tzatziki på turkisk yoghurt och äkta vispgrädde till kakan...men å andra sidan gjorde jag tre recept från vv:s familjekokbok till buffén så det var ju inte SÅ onyttig mat... Men jag fasar ändå lite för vägningen på onsdag för nu känns det som att jag gått upp det mesta av min tappade vikt...

• Mary Cherry

Om det inte är samma regn- och blåsväder som idag när jag har lämnat på dagis imorgon ska jag nog ta mig en långpromenad med lillasyster. Jag tror jag kan behöva det.

• jenj

äntligen måndag morgon spå man får börja om efter helgen!

nu kör vi stenhårt, eller hur!!

ska börja med en promenad till jobbet idag:)

• samsara

Nu har jag glömt helgens synder och börjar på ny kula idag!! Ska bara hitta motivationen, förstår inte varför jag inte går ner!!
    Gick 45 min innan frukost idag iaf

Älskade barn, Engla 26/7-06 och Linux 10/6-08
  • soli

Hej å hå!!
    fy vad det kan kännas motigt i bland..imorgon ska jag väga mig..förra tisdagen hade jag gått 0,1..visst det va ju inte hela världen men man vet ju att man slarvat och då känns det ju extra kämpigt att ta sig upp på banan igen..men få se hur det gått denna veckan i morgon!! ska iallfall i väg ikväll och aktivera mitt tränings kort!! då jag har en whiplash skada är det extra viktigt att jag tar tag i det nu!!

Och varför ska man alltid synda på helgen..hopplöst..alltid ska an falla för någon liten frestelse..hahah ja man får försöka se framåt och inte låta det sänka en totalt!!

Så åt min sambo snickers igår åhhhh vad läskande.. sen låg min dotter godis påse framme med massa gottis i.. blää
    varför ska det vara så svårt att motstå....
    Nu ska jag ut och gå snart så kanske det känns lite bättre senare!!

• MAGU

Nu har även jag lyckats falla för frestelsen och fuskade en massa igår! Jag åt en massa godis och ost och kex, med räckor och avocado till middag. *suck* Det bevisar i alla fall att jag också är mänsklig!

Svar på tråden Viktväktarna!