• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • samsara
    Mary Cherry skrev 2008-10-08 15:00:10 följande:
    Jag tycker du ska väga dig ändå, min våg och vågen hos viktväktarna visar lika ibland och olika ibland. En vecka när jag vägde mig innan jag gick dit skilde det ett helt kilo, veckan innan visade de exakt lika. Jag vägde mig idag, trots pizza och ostbågar hade jag gått ner 0,9 kg, nu är det 7,1 kg totalt på 7 veckor, det känns bra det här, fast mina jeans är för stora.
    Åh, vad kul för dig att det går så bra! Nej, jag vill inte väga mig idag, inte alls. Får detoxa mig istället helt enkelt, under inga omständigheter ngt sött alls tills nästa vägning!
    Älskade barn, Engla 26/7-06 och Linux 10/6-08
  • ÅsaJo79

är nerväs inför dagens vägning men jag äger ju mig var onsdag morgon hemma också o det var -0,4 imorse här hemma.... får vi se vad det säger på vv om en timmee.... gahhhh

• pysselmajjo

jag fuskar och sticker iväg och väger mej om 15 minuter, brukar annars ta det på torsdagar. Men enligt vågen hade jag gått ner 1 kg! Så nu måste jag skynda mej till VV å få det nerskrivet i min lista innan jag går upp igen

• ÅsaJo79

*gråter* gått upp 0,5 why hade ju gått ner imorse på vår våg... hur kan man gå upp så mycket på en dag?? väntar iofs minmens nu idag/imorgon så kan ju vara det =/ det trodde hon på vv iaf så jag hoppas det!!

=(((

• mej78

Det skiljer 1 kg mellan min våg och vv-vågen så jag kan inte jämföra hemma och där

• Limus

Tjena tjejer! Jag är så sugen på att inte väga mig på fredag- Misstänker att mensen är på g och jag känner mig svullen...

• sunflower30

Jag är en stark förespråkare för att man ska väga sig max 1 ggr i veckan på samma våg me ungefär lika mkt kläder på. Vikten kan ju pendla dag för dag beroende på vad man ätit, druckit med mera o olika vågar e inställda olika, me olika felmarginaler :)

• Miss Jay

Jag väger mig endast på vv en gång i veckan, jag tycker att det är lite spännande samtidigt så slipper jag bli besviken i flera dagar om det skulle visa sig att jag enligt vår våg gått upp. Vägde mig hemma direkt efter förra mötet för att se hur vår våg vägde och det skiljde en hel del på den. 1,2kg tror jag det var.

• yennie84

Åhhh jag ahr ångest e näsatn 1000 på att ajg gått upp denna evcka, men ajg borde gå på mötet? Eller hur? ingen idé att fuska...bara att ta nya tag..?? Eller kan jag skippa det? NEJ! Eller?

• Mary Cherry
    yennie84 skrev 2008-10-08 23:04:52 följande:
    Åhhh jag ahr ångest e näsatn 1000 på att ajg gått upp denna evcka, men ajg borde gå på mötet? Eller hur? ingen idé att fuska...bara att ta nya tag..?? Eller kan jag skippa det? NEJ! Eller?
    Gå! Jag gick förra veckan trots tårta, godis, pizza, bullar, you name. Jag hade bara gått upp 0,1 kg, då blev jag lite mer peppar, tillräckligt för att hålla mig tills det blev helg iaf. Gå dit, du lär ju iaf bli mer motiverad där än hemma.
Svar på tråden Viktväktarna!