• Caribe

VIHPS VIII

Cah jag vet nog varför din man blivit så förtjust i drycken, måhända pga effekten den har på hans nyblivna fru

ja en tjejmiddag vore väldigt roligt maskros kanske kan komma och skingra tankarna, fler som är sugna?

Proppens ja jag skall göra precis som du säger ingen idé att tänka ngt negativt i förväg nu skall jag bara må bra en stund

Har just varit på pump och svetten lackar!

Önskar trevlig kväll

• Caribe

Godmorgon tjejer

Cah jag blir väldigt rörd när jag läser om din relation till E och även hur din mamma får känsla av barnbarn det är ju fantastiskt att det fungerar så bra och som du säger bara bonus

Du är ju fortfarande en väldigt ung tjej i fertilitets sammanhang Cah vilket innebär att du har många möjligheter innan dörrarna stängs, om du inte orkar in i IVF svängen så kanske ÄD vore ngt för dig oxå så småningom? Du får ju göra det i Sverige fram till 38 års ålder!

Aggis synd att åldern stod i vägen men samtidigt är jag glad att dom sätter en gräns på 35 år för när man betalar så mkt pengar så vill man ju ha så stora chanser som möjligt och det är ju ändå så att åldern tar ut sin rätt på kvinnans ägg! Men eloge för att du undersökte saken

Angående styvhäxa så har ju min pappa lämnat henne och träffat en ny kvinna som faktiskt bara är 5 år äldre än mig och hon är en underbar människa varm och mysig

Pratade med min pappa igår och han lånar oss halva beloppet till ÄD och det underlättar när det är så mkt pengar man skall få ihop, slutsumman blir nog ca 100.000. Hade för övrigt ett bra samtal med min pappa han är adopterad och hans åsikter om hur lite den genetiska faktorn spelar in för föräldrarskap var härliga att höra!

Maskros jag förstår att du har det kämpigt just nu och jag är glad att du har Cah att ventilera med, du vet att jag önskar dig allt gott, kram vännen!

Oj långt inlägg....

• Caribe

Maskros - jaha fröken tvärtemot isåfall stöder jag dig fullständigt!

• Caribe

Aggis - jag hoppas att i och med den ökade % av folk som lider av fertilitets problem så blir fler och fler medvetna om att man kan hjälpa till genom att donera ägg! Det är verkligen en underbar sak att göra!

• Caribe

Hejsan tjejer

Copy låter mysigt med sällskap i sängen och som dessutom fungerar som en väckarklocka, perfekt det blir svårt för en ny karl ny när reviret är upptaget
    Katter är så roliga på det där sättet!

Xena - övertid = övertidspengar måste ju vara bra, antar att ni har fått ösa ut en hel del pengar sista tiden pga adoptionen, eller har ni inte behövt betala det ännu?
    Ja jag hoppas verkligen det här fungerar för oss, vill inte bli helt ruinerad.....

Infan vad bra att du kollat så ÄD pappren kommit in, men nu skall du ju i första hand satsa på 6:e gången gillt med IVF! Jag hoppas att du inte behöver göra några fler behandlingar efter det!

Skickar kramar till alla övriga oxå!

• Caribe

Maskros - ledsamt med din häst Kram vännen

• Caribe

Xena - 55´var ju inte så mkt, trodde det kostade mera? Men då kommer det gå lite pengar när ni skall åka och hämta hem ert barn, man skall väl stanna på plats i några veckor när man gör det?

Kö situationen ser ut så att dom har väntetid 6-8 mån, kötiden börjar ticka från man skickar in ett ansökningsformulär vilket jag gjorde förra veckan så 3 mån hinner ju gå detta året utan att ngt händer! Sen träffar jag läkaren den 20 november och därefter får man vara beredd, allt beror på när dom har en donator som är redo & som passar mig. Men jag får vara beredd på att det kan dröja fram till maj 2009...

• Caribe

Godmorgon!

Sessan hoppas du får lite sol medan du kopplar av från allt och F!

Xena det låter ju väldigt bra att inte alla pengar skall betalas på en gång då blir det ju som sagt lite lättare! Själv håller jag på och undersöker om det går att göra bruttolöneavdrag för ÄD utomlands... 7500 Euro är ju mkt pengar...

Skönt att det är fredag

Kram Kram

• Caribe

Hejsan tjejer!

Infan Generaddumma dumma kropp att börja strula precis nu??? Alltid är det ngt  jaha då låter jag mina hoppfulla tummar och tår vila lite tills nästa cykel då! kram vännen!

Sessan - hoppas att brevet gör verkan och att F kan ta till sig att du lämnar ut dig så! Jag hoppas så att allt ditt kämpande för ert förhållande skall ge utdelning.

Copycat välkommen till den riktiga världen är alltid aptrött på måndagar men det är ju bra att du har ett jobb där det sällan händer vi får hoppas att idag var en engångshändelse

Maskros huvva vilket dilemma hoppas du hittar en bra lösning för dina lurviga samveten!

Kram Kram

• Caribe

Sessan jag läser gärna om jag får? Kyss

Välkommen tillbaka Malu ja du ser du är borta några veckor och genast har jag hittat på ngt nytt jag hoppade av det inbokade ivf försöket och vänder mig till Åbo för ÄD Lite finska gener har aldrig skadat ngn eller hur?
    Det låter som ni fick alla väder under er semester, tur att ni hade det hyfsat varmt iallafall och jag hoppas ni hade det bra trots väder!

Kram kram

Svar på tråden VIHPS VIII