• Caribe

Tja börjar väl morgonen med ett till GRATTIS hur har natten varit? Har du hunnit smälta allt Infan? Vad sa läkaren? Kram Kram

• Caribe

Oj vad spännande sessan jag vill gärna höra mera Åh vad jag önskar att ngn kunde säga så till mig... att du kommer med all säkerhet att bli mamma... dom orden skulle vara så underbara att få höra och tro på!

Vinkar till Lilja

• Caribe

Lilja - precis då skulle man kunna stå ut med vad som helst om man visste att det fanns ett ljus i tunneln....

• Caribe

Sessan oj vad spännande skulle oxå önska att jag kunde sitta ner med henne men som Lilja säger bara om man fick höra att man skulle få barn... annars skulle det bli jobbigt!

Det vore ju KANON om du kunde öva dig med din mentor genom att se vad som skall hända för mig och Lilja, jag ställer villigt upp som frivillig "kanin"

Varför skulle både F och hunden äta sesamfrön??

Skrattar åt ställningsförslaget det är bara att sätta igång och jobba på det, skulle jag rapportera ngt sånt till min P så skulle han säga JIPPEE vilken bra mentor

• Caribe

Godmorgon

Inledde morgonen med en rask promenix till jobbet i solen, mysigt men kallt

Infan den 26:e voijne voijne nu blir det långa dagar fram tills dess.....halvkoma är nog att rekommendera om du skall klara det här vi får hoppas att det blir lite spyattacker och annat som kan lugna dig

Vinkar till alla!

Kram Kram

• Caribe

Hej tjejer

Var och åt lunch på restaurang August idag och sneglade hela tiden mot hörnbordet och toaletten, kommer ihåg våra vihsp träffar där och hur vi sprang på toa och sprayade och sprutade

Maskros - 43 armhävningar!!!!!!! Ngn med mig skämta aprilo.....

Mirren varma tummar nu när du skall göra FET

Sessan grattis till nytt kontor själv sitter jag i öppet landskap fast jag gillar ju det, skall dock flytta om ngn månad och flytta upp till vår etage våning där det är som en atelje med fönster från golv till tak, takterass att sitta och luncha på, samt mysig soffhörna, dvs jag byter jobb, chef och får sitta mkt mysigare!

Svarta sesamfrön skall inhandlas fast det funkar kanske bara för dig sessan?

Kram Kram

• Caribe

Då kör jag likadant, hej hej, TGIF TJOHO!!!!

• Caribe

Jag skall se stand up med Johan Glanz på söndag och det ska bli väldigt kul, skönt att få skratta lite sen skall jag uppvakta min far på farsdag hade jag tänkt

Jag gjorde lite liknande igår Lilja, vi var på Ikea och köpte ett litet bord och 2 stolar m.m möblerade sedan om en del och fixitrixade så vi stöp i säng halv 12 och sen sov jag som en stock för första gången på länge, det var så skönt när klockan ringde och jag insåg att jag sovit ostört hela natten, annars vaknar jag alltid, vrider och vänder, är kissnödig etc men inte inatt = ljuvligt!

Ska försöka fota i helgen så ni får se alla ändringar jag gjort i huset

Pump på lunchen sen är det fredag

• Caribe

Infan - ja vi möblerar om ofta eller som jag ser det, vi går från klarhet till klarhet och nu närmar vi oss perfektion sakta men säkert 

Sessan såg den artikeln synd att han in fanns i sthlm men tror zonterapi funkar lika bra som akupunktur, beroende på vem som är utövare!

Infan, ja du inte bara äter för två du kör bil för två oxå och då blir det svettigt

Maskros låter som en trevlig helg, du får berätta om filmen var bra, har inte hört ngt!

Lilja nu när huset är nystädat, blir det myskväll ikväll då?

Xena då, får du lite ledigt i helgen eller är det jobb igen?

Kram Kram

Svar på tråden VIHPS VIII