• Caribe

VIHPS VIII

Perfekt sammanfattning av Malu

Roligt att läsa om kattens accepterande av Stella hur tar den andra det då?
    Funderar ofta hur min röda kattbebis skulle hantera en riktigt bebis han blir ju t.o.m sotis när jag kelar med vår andra katt

Låter bra att du skall skärpa dig maskis har blivit beroende av att läsa om ditt kärleksliv

Kram Kram

• Caribe

Hejsan sessan ja tänk om man kunde få bli tvillingmamma det är min absoluta dröm

Har du haft en bra sommar/semester? Går allt som det ska med mannen?

Maskros det där var en fin uppryckning nu är jag lite nöjdare dansbandshelgen i Idre låter kul håller tummarna att alla elaka baciller håller sig borta så du är i form och att även R piggar på sig!

Jag har haft mkt tankar under semestern och det jag kom fram till är att så länge jag har P i mitt liv så är jag lycklig för han är det viktigaste i livet för mig, barn är en bonus, en underbar bonus jag väldigt gärna vill få och kämpar för, men som sagt att leva lyckligt i tvåsamhet är inte det sämsta men man får helt klart värdera om saker i livet! Men skulle t.ex P be mig släppa barnkampen för att han inte orkar mer nu när vi kämpat så länge så skulle jag göra det - nu vill han inte det, men sådana tankar har jag iallafall tänkt och det känns sunt att jag inte är lika förblindad längre att det måste bli barn till varje pris!

Kram Kram

• Caribe

Det vore väldigt roligt med en helg date i November Sessan

• Caribe

Kört hårt med kunderna Lilja!

Kollade på min sida och i november har jag hängt här på FL i 3 år.... tiden går, hur länge har ni varit medlemmar?

• Caribe

Sessan ja då var du 2 mån efter mig, inte klokt att man varit här så länge... å andra sidan hade jag tappat förståndet om inte det här forumet funnits, tänk hur många ggr det här varit det ända man haft för att få ventilera med folk som förstår!

• Caribe

Är det någon som hört något från Infan? Tänker på henne ofta och undrar hur hon har det!

• Caribe

Xena du får mig att Generaddet är ju alltid lugnt under sommaren vilket tyder på att det finns liv utanför FL även om man tvivlar ibland så jag ser det mer som det har dragit igång igen och därför är det mer flitighet på tråden, men tack för den goa komplimangen!

Ja jag kommer ihåg Kerpets första tråd och jag kommer ihåg hur lite man visste om allting nu är man ju värsta veteranen!

Från den ursprungliga vips träffen var vi 8 tjejer och nu såg jag på Visp att 6 av dom skulle träffas på samma ställe och då kände man ett hugg i hjärttrakten.. bara jag och Cah som inte lyckats av dom... andra vips träffen så är det jag, maskros och Infan som inte lyckats....

Det vore väldigt trevligt att äntligen få träffa dig i verkliga livet Xena och för mig fungerar sista helgen i Oktober

Kram Kram

• Caribe

Hej tjejer!

Maskros det kan inte hänga samman med snarkningarna att R är så trött och hängig då? Att han sover dåligt menar jag?

Väldigt vad du skall till att dansa framöver du kommer ju bli supersmal maskros

Vet inte hur det gick för mina 2 övriga ägg, det får jag inte reda på förrän vid återbesöket, men det är nog inte så stor chans då dom var mkt efter dom två jag fick tillbaka! Men jag gillar att dom odlar vidare, analyserar och lär sig om mina ägg och inte bara slänger allt i papperskorgen som på SH.

25/10 fungerar för mig

Malu - Hur har det gått för maken med jobbet? Hoppas det har ordnat sig! Själv sitter jag i limboland på jobbet först nästa torsdag skall det bestämmas vad jag skall göra framöver? lagom till testdag i vanlig ordning....

kram kram

• Caribe

Vore ju roligt om alla kunde komma med, så många är vi ju inte!

Om man tittar på helg i början av december då?

• Caribe

Malu då håller jag tummarna att maken får behålla tjänsten tills han hittar ngt nytt bra jobb! Vilken utopi det skulle vara om det blev som du skrev puss tebax till både dig och Stella (hon måste ju vänja sig)

Ma Lu skrev 2008-09-04 15:30:06 följande:
    Hoppas det löser sig fint på ditt jobb! Annars håller jag en tumme för att du ska slippa jobba så mycket öht den närmaste framtiden Du vet, som tvillinggravid ska man ta det piano så du måste ju helt enkelt bli minst deltidssjukskriven rätt snart
Svar på tråden VIHPS VIII