• Totta75

Pergotime behandling

Iida,har du beställt äl test än? Kan vara bra att börja testa i tid för jag fick äl flera dagar tidigare än jag brukar få denna månad..jag började testa 11 dar efter mensen å på dag 12redan fick jag utslag,brukar få utslag på dag 14 så..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Flyttar fram listan lite för att bättre hänga med..Skrattande
    Tessan & Millan: Några känningar what so ever än,ni har ju bim om 4 dar..!!Förvånad

BIM
    lerumstessan:  Mens 19/8  Pergo 23-27/8   Äl runt 3/9        BIM runt 19/9
    Millan69:          Mens 22/8  Pergo 26-30/8   ÄL runt 5-7/9     BIM runt 19/9
    Totta75:           Mens 28/8  Pergo 30/8-3/9  Äl runt 10-11/9  BIM runt 25-26/9
    iida84:              Mens 3/9   Pergo 7-11/9     Äl runt 19-21/9  BIM runt 3/10

Mens, bättre lycka nästa månad

Gravida

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Ojoj,d blir spännande å se om ni båda  inom nån dag!!Skrattande Låter ju lovande.....

Måste kika in tidigt imorrn å se om du har en bebbe i magen,Tessan!!!Jag lyckades på första kuren när jag blev gravid förra gången så sån tur kan man faktiskt ha!GladLYCKA TILL!

När ska du testa,Millan?

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Ååh vad man känner igen sig gällande testomansyndromet.. Förra gången vi kämpade på testade man ju i tid å otid,oftast oxå alltför tidigt men man ville ju så gärna ha bäbis..

När jag blev gravid testade jag på dag 24 efter senaste mens,det var på dag 8 efter äl,hade ca 32 dagars cykel så jag var då på bim-8 men då var det . Testade sen en vecka senare på dag 31,15 dagar efter äl å då var det. Så mitt hopp var ju redan ute efter första testet men sen blev man allt glatt överraskad..Var dessutom så säker på att jag inte var gravid så därför iddes jag inte testa nå tidigare andra gången,orsaken till varför det blev ett till test var att mina alltid förekommande spottings hade uteblitt å mensen skulle komma följande dag..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Tittut i tråden!
    Tessan,testat än????*sååå nyfiken*Skrattande

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Men åååh va tråkigt med !! Men är glad för din skull att du fick ett sånt bra mottagande å var nöjd med besöket trots allt.. Nu får vi hålla tummarna för äl nästa månad!Glad

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75
    Millan,förra gången jag tog Pergo fick jag utskrivet för 4 månader å det blev sagt att jag skulle äta de fyra kurerna på raken å ifall det inte skulle lyckas på det så skulle vi fundera vidare..

Men jag har oxå läst om flera här på fl som blivit rekommenderade att ta pergo bara varannan månad för effekten tycks sitta i ett par månader efter en kur..
    Ifall du mot förmodan skulle få din mens nu så prata med din läkare å se vad han säger eftersom det är så olika från person till person..Men nu tror ju jag inte att du behöver fler kurer för du ska ju  nu,inte sant??Skrattande
    ♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75
    Gosssan,välkommen hit!Skrattande
    Detta är andra omgången jag äter Pergo,förra gången blev jag gravid på första kuren efter 1 års försök på egen hand. Jag tog tabletterna på dag 3-7,detta är lite olika från person till person..
    Sen när äl kommer så kan nog variera lite,förra gången fick jag äl på dag 16 å denna gång på dag 13-14 så det kan vara bra att börja ältesta i tid så du inte missar den,skulle ju inte vara kul!
    Ifall du vill så kan jag lägga in dig på BIM-listan utgående från de dagar du angett så får du ju ändra sen om det visar sig att äl kommer tidigare..Skrattande
    ♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75
    Gosssan,ska du på vul å kolla om du får några äggblåsor?
    ♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Usch nej.. Men jag hoppas det var en sen nidblödning iaf..hoppet  ju det sista som överger en..Sen kan man ju faktiskt blöda trots graviditet oxå så än är inte hoppet kört! Du vågar inte dig på att tjuvtesta lite..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
Svar på tråden Pergotime behandling