• Totta75

Pergotime behandling

Lyckoprinsessan: Min äl sker ca en vecka efter avslutad kur,åt på dag 3-7,alltså runt dag 14 i cykeln sker den å min cykel är 28-30 dagar..har 14 -16 dagar luteralfas,lite olika detdär..

Mama: Kan va bra att testa senare på dan jo för morgonurinen innehåller mycket slaggämnen å kan ge fel utslag..Sen när man ska testa för graviditet ska man dock testa med morgonurin.. Jag brukar testa runt kl 5 på kvällen varje dag..Sen att du ännu inte fått nåt utslag,det kan ändra hastigt från dag till dag,på dag 12 syntes absolut ingenting för mig,sen på dag 13 var det jättestarkt,likaså på dag 14,sen dag 15 inget igen.. Så testa på,plötsligt händer det..
    Du tog visst sista pillret förra fredan,19.9..min äl skedde som sagt exakt en vecka efter avslutad kur så om du har likadant så får du kanske stegring på stickan på torsdag å fredag,sen äl på fredag..*tumhållning*

♥♥Vår älskling Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Smittar mer än gärna ner er hela högen!

Mama:Hur går det,nån älstegring än?

• Totta75

Tessan,där kan jag tyvärr inte hjälpa dig,hoppas nån annan kan.. Går ju annars att lägga in en ny tråd å se om du får svar..

• Totta75

Mama: Då ska du se att det är starkare idag å då borde äl ske imorron så nu har ni att göra idag å imorrn.. Kör gärna båda dagarna för säkerhet skull å om du hinner på söndag innan du åker oxå...

• Totta75

Afrodite: Stickningar å hugg i trakten av livmodern/äggstockarna betydde gravid för mig.. Så kanske det vore på sin plats med ett test?

• Totta75

Mama: Har du testat på nytt idag? HOPPAS ju så innerligt att pergon skulle funka på dig...

• Totta75

Iida,skulle jag vara dig så skulle jag testa redan IDAG! Men då e ju jag extremt nyfiken av mig å testoman så det heter duga..

• Totta75

Jotack,går in i vecka 6 idag..men känner absolut ingenting! Så var det förra gången jag var gravid oxå men likväl är man smått nojjig när man inte har några som helst symtom..ska på vul om 2 veckor,känns som en evighet...

• Totta75

Va spännande! Brukar vara bäst med morgonurin så det får bli det första du gör när du vaknar imorgon!

• Totta75

Kikar in å väntar på dig iida..

Svar på tråden Pergotime behandling