Pergotime behandling
haha det var smart, det där med macka utan bröd
Jo, fast jag är eg inte ute efter ett viktras utan mer att hålla ett jämnt blodsocker och möjligen inte gå upp mer i vikt
haha det var smart, det där med macka utan bröd
Jo, fast jag är eg inte ute efter ett viktras utan mer att hålla ett jämnt blodsocker och möjligen inte gå upp mer i vikt
Ja, ok jo men ville bara poängtera att jag tycker metoden är riktigt bra
Aha, ännu en fördel alltså
Millan69, jo det där med mat är ju en hel vetenskap, men just detta att äta regelbundet, två lagade mål mat om dagen tror jag på. Inga baguetter och yoghurtar till lunch i tron att det är lätt och bra eller frukostar som inte blir av och ett wienerbröd framåt tiofikat...ja du kanske fattar....
Och så undvika alltför mkt snabba kolhyrater. Visst är GI, eller low carb bra, men från att ha ätit fel, vilket man förmodligen har i viss mån om man har 35 kilos övervikt, till att strypa alla kolhydrater är nog inte så lätt. Så gå efter tallriksmodellen till att börja med, är mitt tips, alltså hälften grönt, 1/4 protein alltså kött eller fisk, och 1/4 ris,pasta, potatis, gärna bruna varianter. Kommer du långt på. Och så raska promenader och fika och godis endast på lördag!
Nu är vi verkligen ot visserligen...kram och lycka till.
Lyckoprinsessan, jag fick maxstegring på dag 19, e väl inte så vanligt kan jag tänka mig, men har en cykel på 28-32 dagar så...
Spermierna lever väl i 5 dygn så även om den mot förmodan kommit senare, äl:en, så har ni ju chanser att pricka rätt.
Min man är med på noterna men i fredags fick vi inte till det ändå, det är sånt som händer. Blir jag kinkig över nåt så hjälper det inte hur mkt jag inser att det är läge, det GÅR bara inte och ställa om sig. Tror säkert att männen i våra liv får en släng av prestationsångest ibland och kanske inte heller alltid tycker det är så kul att "leverera på beställning". En tanke bara...
Men Lyckoprinsessan, man måste ju ta emot med KÄNSLA, det är inte det lättaste alltid ju!
De e samma här, inte alltför lång startsträcka...
lerumstessan, när har du BIM? Alla tester som är digitala får jag för mig är lite mer okänsliga. Prova igen om nån dag med Testlagrets och se om det blir nån skillnad. Skoj!
lerumstessan, hur går det, hunnit testa mer? *vill så gärna ha ett plus i tråden*
lerumstessan, skumt, men vilken dag är du på nu?
De digitala har jag alltid hört att man inte skall kolla på stickan på men jag vet inte vad man ska tro. När jag äl-testade digitalt så blev ju strecket på stickan starkare och starkare precis som på de andra stickorna.
Prova testa i morgon igen!
Ahaaa, visste inte ens att man kunde se "mer" om man plcckar isär dem!
Antar att du passerat BIM då?
Då e de bara fortsätta testa, endel testar ju inte förrän ngn vecka efter BIM.
Trist tessan! Kram!
Eftersom det rådde testfeber i flera av de trådar jag e med i igår och en tjej plussade på bim -6, som jag var på igår, så kunde naturligtvis inte jag heller hålla mig. Fet-minus såklart!
Tror för det första det är för tidigt om det mot förmodan skulle va nåt på gång, hade ju äl-stegring för exakt en vecka sen och det tar ju några dar för ägget att fästa.
MEN tror ej det blitt nåt denna månad och längtar efter månadens "utrensning" så man får sikta på nästa månad, i mitt fall kanske med hjälp på traven (Pergotime).
lindberg78...jag med 34 dagars cykel har inte bim förräns i december
Jo skit-tradigt
Men nu har jag fått pergotime utskrivet så nu hoppas jag på att det händer grejer! Blev pott första försöket förra ggn, resulterade i en liten Noel som fyller 3 i januari