Inlägg från: cocacarro |Visa alla inlägg
  • cocacarro

VI från Linköping

Hej på er! Vet inte om ni minns men jag var inne i eran tråd i våras och ville ha tips om bostadsområden i Linköping. Nu har vi iaf flyttat hit och kommit i gång med vardagen så vore kul att lära känna lite nytt folk

• cocacarro

Mammatill4: Lambohov hamnade vi i

• cocacarro

Jaså, kul att det är några som bor här. Eller egentligen bor vi i Mjärdevi men alla i skolan tror att jag bor på andra sidan vägen så har blivit att jag säger Lambohov oftast. Ja, en fika nån dag vore roligt Vi bodde i Blekinge förut.

• cocacarro

Mammatill4: Jo, det sitter ju typ ihop så. Jo, jag hittade ett program jag gillade här och så fanns det jobb till man här så då fick det bli linköping

LeoochVincent: Kul, får man fråga var typ?

• cocacarro

Mammatill4: Vi kom hit i juli så vi skulle hinna bo in oss lite innan allt kom igång med dagis, skola, jobb och så.

• cocacarro

Mammatill4: Jo, kan tänka mig att det blir en rejäl omställning för lite äldre barn.

LeoochVincent: Vid ängsgårdskolan nånstans va? Vi har barnen på dagis där borta på bygdegatan.

Marayah: Tack

• cocacarro

Familjetrollet:

Firstandhappy: Så kul, på vilken gata då?

• cocacarro

First: Okej, där har vi barnen på dagis. Jobba 13 timmar till? Låter väldigt jobbigt, vad jobbar du med?

• cocacarro

God kväll på er! Här har man segat sig igenom helgen med en hemsk förkylning och massa halsont men nu hoppas jag att man håller på att bli bättre igen.

Ser att ni haft meanditräff, vore kul att komma om det bli nån mer gång

Familjetrollet: Jobbigt med störande grannar

• cocacarro

Familjetroll: Inte kul att behöva flytta pga grannarna är störande. Vi var inne på Ryd ett tag men jag är rätt glad att det inte blev så med tanke på alla studenter. Har ju hört en del från folk i klassen om festerna de har där borta.

Svar på tråden VI från Linköping