Inlägg från: cocacarro |Visa alla inlägg
  • cocacarro

VI från Linköping

Familjetrollet: Nä, fy vad tråkigt med en sån trärdgård Mjärdevi har vi flytta till.

• cocacarro

Familjetrollet: Nä, fy vad tråkigt med en sån trärdgård Mjärdevi har vi flytta till.

• cocacarro

Goddagens!

Ja, vädret är verkligen ingen höjdare idag.

Nån som har någon mysig restaurang i centrum att rekommendera?

• cocacarro

Tack för tipsen! Grekiskt är jättegott tycker jag

• cocacarro

Här har ni en till som precis varit iväg och lämnat barnen på dagis. Blir till att plugga hemma för mig idag, har sån hosta att jag inte skulle kunna fokusera mig på vad han säger och sen tror jag alla andra i klassen skulle bli rätt så irriterade.

Marayah: Hoppas de kryar på sig snabbt!

Dinana: Konstigt du inte fick mer för jackan. POP brukar ju alltid gå bra tycker jag. Annars tycker jag inte man får så jättemycket för kläder längre så jag har börjat lägga ut det i paket istället för att det inte ska vara lika tidskrävande.

• cocacarro

God kväll! Här har man stoppat barnen i säng och tar en liten paus innan man ska orka sig på lite städning.

Välkommen till er nya! Jag är också rätt ny här i tråden och har flyttat hit till Linköping i sommar.

Åh, Ullared är så kul! Var ett par år sen jag var där nu men förut åkte vi dit två gånger om året och shoppade loss.

Familjetrollet och Leo och Vincent: Så jobbigt för er med eran värk. Min mamma har haft problem sen jag var liten med reumatism och andra värkar så jag vet hur jobbigt det kan vara med vc och fk

• cocacarro

God kväll på er!
    Fler än jag som kollar på Idol?

Idag har har jag haft en heldag ute i Vårdsnäs med klassen. Fått veta mer om programmet och träffat massa gamla elever, jätteintressant. Så nu är jag ännu mer taggad

• cocacarro

Goddagens!

Här är man hemkommen från en föreläsning, ska bli skönt med lite helg. Dock kommer mannens familj på besök och ska stanna hela helgen så jag vet inte om det blir mycket till ledigt.

Skorpan: Åh, vad kul med loppis Är det något jag saknar med Blekinge där jag bodde innan så är det loppisen de hade i Ronneby varje söndag för den var enorm och med massa billiga grejer. Var ligger Rystad?

Vad är det som händer i Valla imorrn?

• cocacarro

Hejsan på er! Här är jag hemma med barnen idag för Zacke har ögoninflammation Har haft dem hemma hela veckan och man börjar verkligen märka att de saknar dagis.

Maria84: Så jobbigt för dig

Thelifesavior: Bra du nämnde plugg, jag måste se till att anmäla mig till tentan innan jag glömmer bort det fullständigt.

• cocacarro

Thelifesaviour: Jag har precis börjat läsa affärsjuridik nu i höst och tentan är en överblick av alla möjliga områden så det är lite svårt att veta vad man ska plugga på mest.

Svar på tråden VI från Linköping