VI från Linköping
Firstandhappy:
Mammatill4: Stackars Alma
Firstandhappy:
Mammatill4: Stackars Alma
Snygga rollatorer kanske skulle vara en bra affärsidé
Cacan: Kan tänka mig att du uppskattar att han kommer hem tidigt imorrn om han jobbar mycket. Ljusparty låter kul men jag har ju nyss flyttat hit och känner knappt något folk att bjuda. Jag finns på facebook, Caroline Ståhlberg.
Hejsan!
Här är man hemkommen från skolan. Det var en tidig föreläsning idag men det var bra för då kunde jag byta av mannen nu så han hann till jobbet. Vi har ju varit hemma med barnen hela veckan eftersom Zacke har ögoninflammation så det har blivit en del pusslande. Ska till VC i eftermiddag och prata med dom för ögoninflammationen verkar inte vilja ge med sig.
Thelifesaviour: Åh, så härligt med lite utlandssemester nu när hösten har kommit. Strosa runt på stan skulle jag också vilja göra nån dag, är riktigt shoppingsugen men det har ju gått så mycket pengar i och med flytten och sen skolanmed böcker, nollning, overall och allt så jag har försökt hålla mig men nästa vecka när pengarna kommer då ska det minsann shoppas här
Mammatill4: Gott det lät med varm smörgåstårta
Vad har ni på den?
Thelifesaviour: Gå runt och kika är ju aldrig fel del heller. Fast oftast tycker jag att jag hittar mest fint när jag inte har pengar och sen när jag har pengar finns det inget fint längre, lite jobbigt
Mammatill4: Låter jättegott, ska jag defintivt testa nån gång
Thelifesaviour: Åh, då kanske du kan tipsa om secondhand-shopping här i stan? Tycker alltid om att fynda men har ju ingen koll på stan här än.
Thelifesaviour: Ligger den inne i centrum?
Fru Tzoanidis: Åh, grattis!
Vad ska ni hitta på idag? Själv funderar jag på att ta en runda ut till Tornby och shoppa lite.
Hejsan!
Skulle egentligen sätta mig här och plugga men kunde ju inte låta bli att smita in på fl en runda också. Har en väldigt intensiv vecka nu med massa föreläsningar och tentaplugg.
Låter som ni kommer ha det kul på lördag. Hade varit roligt att följa med men har tyvärr annat inbokat så får hoppas att det blir fest eller utgång fler gånger
Visst har det varit underbart väder idag? Det får gärna hålla i sig ett tag
Förresten, finns det något butik här i Linköping som säljer Name It?
Åh, gott med pizza
Verkar som ni hade det riktigt bra igår, nästa gång får ni räkna med mig också
God morgon! Här är det tentaplugg som gäller hela dagen och halva veckan. Vad ska ni hitta på idag?
Goddagens!
Nu är jag hemma efter att ha avklarat en tenta så nu blir det lite lugnare dagar för mig ett tag igen
Skorpan: Hopppas det gick bra för er idag!
Familjetrollet: Så irriterande för dig med bården!
Fru Tzoanidis: Jag hade den hos TryggHansa som är gratis och det behövdes inget bevis alls för att få den vad jag minns. Tror jag fyllde i något på nätet bara.
Gah, har köpt hem grejer till den varma smörgåstårtan som det skrev om här i tråden förut. Trodde jag ahde sparat receptet på datorn men hade visst itne det och nu hittar jag det inte här i tråden. Vem var det som tipsade om det, och kan man få det igen?
Hej på er!
Ny vecka nu och den börjar med en lugn måndag. Har läst en bok till en grupprocess imorrn så nu har jag inte mycket mer att göra för dagen. Ska gå och hämta barnen på dagis när de sovit klart så ska vi gå och leka med en kompis
Mammatill4a: Hoppas bebisen tittar ut snart
Maria84: Duktig du är
Har tänkt tanken att göra äppelmos många gånger men det blir aldrig av.
Förresten, nån som vet var man kan köpa bondgårdsdjur som inte kostar 40 kronor stycket? Har kollat i några affärer och hittar inga billigare, tycker det borde finnas. Blir ju rätt dyrt annars om man ska få ihop en bondgård. Hade tänkt att ha det till sonens julkalender.
Maria84: Då får jag ta mig en titt där
Ja, det är ju riktigt underbart väder idag
Hejsan på er! Hoppas allt är bra med er! Tänkte bara visa att jag finns kvar. Har fullt upp i skolan med massa pm och tenta som börjar närma sig, men jag brukar kika in och se vad ni skriver. Räkna med mig när det bli sexparty