Inlägg från: cocacarro |Visa alla inlägg
  • cocacarro

VI från Linköping

Thelifesaviour: Det är väldigt intressant faktiskt. Jag har läst både lite juridik och företagsekonomi på distans nu de senaste åren och detta är en perfekt blandning av det så nu hoppas jag bara att jag orkar plugga i fem år. Jo, det är väldigt klurigt att veta och det blir lätt att man snöar in sig på det som är mest intressant.

• cocacarro

Hej hopp! Ni har varit i farten och skrivit idag så det tog sin lilla tid. Skickar kramar till alla som är sjuka eller har ont.

Idag har det varit en heldag i skolan, seminarie på förmiddagen, grupparbete på dagen och sen en jätteseg föreläsning till 17.

Thelifesaviour: Hoppas tentan gick bra!

Firstandhappy: Visst var det Lambohov ni skulle flytta till va?

• cocacarro

Firstandhappy: Bara kul att veta vilka i tråden som bor här i närheten

Thelifesaviour: Bättre att flumma ut och skriva för mycket än att inte skriva alls

• cocacarro

Firstandhappy: Jag tänkte snarare satsa på att bosätta mig i buskarna med en kikare

• cocacarro

Jannovich: Defintivt

Firstandhappy: Låter lovande Hehe usch sånt vill man verkligen inte se när det gäller sina grannar.

Thelifesaviour: låter som en bra deal

• cocacarro

Thelifesaviour: Åh, det måste ju nästan vara ännu värre att se, urk hehe.

• cocacarro

Thelifesaviour: Kan tänka mig det Vårat hus är också riktigt tyst så man blir lite fundersam på om alla bara är väldigt lugna och hur mycket man själv låter. Väldigt skönt iaf att vi inte har någon vägg i vägg och att vårat sovrumsfönster inte är bredvid något annat hus.

Jannovich: Kan inte vara det trevligaste att vakna av :-/

• cocacarro

Firstandhappy: Ja, men vem vet vad de dockorna kan få för sig

• cocacarro

Thelifesaviour: Kan vara bra med såna grannar Åh, gillar inte ditt namn på fl, är ju omöjligt att få rätt ordning på vokalerna där på slutet hehe.

Firstandhappy: Äh, han sover väl ibland, då händer det nog grejer bland dockorna ibland.

• cocacarro

Firstandhappy: Klart jag inte gör, det är ju ett fullständigt normalt beteende bland dockor

Svar på tråden VI från Linköping