• Fru T

VI från Linköping

ååå ja ska mysa bebis på lördag, vi ska upp te katrineholm å träffa mannens doter å nyfödda barnbarnet

måsta springa te stan å köpa nåt sött te lillkillen...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-10-02 15:54:46 följande:
    nehedu ja uppever folket i k-holm konstiga å dryga ja..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

bodde där i 2 månader å det räckte gott å väl för mig..

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Marayah skrev 2008-10-02 16:52:44 följande:
    Diana: Har glömt den sååå klart. MInne som en guldfisk som vanligt. Men ska lägga den i en påse tills imorron o förhoppningsvis komma ihåg den. Fru T: Är du hemma imorron så ja kan hämta ryggan och flarran? Tänkte höra med dig oxå du som har så mkt böcker i köket, du har möjligtvis inte en drink bok som man kan få låna. Mamma ska juh ha 50 års fest. Jenny: Ohh skojj att ni nu bor i stan...
    Jodå ja är hemma på dan iallafall, frammåt eftermiddan nån gång ska vi in te norrköping.

ne gott om drinkböcker är det ont av men googla du där finns ju massor
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Cacan skrev 2008-10-02 22:04:01 följande:
    söndag kan jag tyvärr inte komma på fika .. Helgerna är fullt upp för oss då mannen äntligen är lite ledig!! Håller ju på o inreda min nya praktik, dit får ni komma sen o skämma bort er med massage, erbjuder även massage för Gravida!!Funderar på att ha SPA visning där sen för de som är intresserade!sen ska de förberedas till emilias 1 års kalas på torsdag, göra pajer o baka cup cakes m.m. blire nått över så kan vi ju ta fika här på landet, men det kanske blir svårt för alla att ta sig hit?Nu har jag gottat mig o köpt en ny mobil!!! det blev en NOKIA 5310 Xpress Music Nån som vet nått om den?
    Massage tackar ja aldrig nej till, skulle behöva typ nuuuu lite lagom avslappnande sådär är vad min kropp behöver nu när det molnar både här å där...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-03 10:21:52 följande:
    Idag är man på topp! Molvärken har lugnat ner sig och illamåendet är borta.. Härligt! Haft sovmorgon och sitter nu å äter varma smörgåsar. Mm...Njuter av min graviditeten.
    lyllos då

det finns inte mycke ja kan äta för allt lucktar pecka
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Tannefors är lungt å mysikt

Mannen skulle aldrig kunna tänka sig att flytta till skägget, har får ju höra rätt mycke i sitt yrke...

här sover å spyr ja om vartannat nyponsoppa å gomorronvälling e bra grejer. Även en Piggelin fyller sin funktion ibland

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-10-05 10:52:29 följande:
    Piggelin är bra grejer! :)
    mmm å ja måste skicka mannen å handla mer när han vaknar
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-05 13:37:10 följande:
    Har ni köpt rosa bandet tjejer?Jag köpte det igår när vi handlade på Lindex, så nu pryder det min jacka så fint
    jag har en rosa blingande som ja köpte förra året...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

å vad har ja gjort idag då... eeeh få se nu...

JO kissat å sovit...

mina dagar börjar bli givande, det där med att gå ut å gå varje dag har liksom skitit sig då ja får klökkänslor av att bara tänka på att gå ut...

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping