• Fru T

VI från Linköping

för övrig så mår ja bättre (mycket bättre men inte bra) idag än ja gjort på länge å har ju inte spytt sen i lördags morse (kan bero på att ja bitit ihop å vägrat spy) men illamåendet ligger ju där helatiden å skrattar åt mig..

hoppas att det går åt rätt håll nu så ja kan bli människa igen!

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Nu har ja kommit på hur gått det är med morötter så ja springer runt å knaprar morot hela dagarna, kommer bli helt orange jue

Idag har jag mått BRA Förvånad gick tillome hem till en kompis å busa lite me hennes söner, mådde liite illa till å från men i det stora hela har ja väll kännt mig normal om man bortser från tröttheten å den spända magen å tuttarna då... (bh har ja glömt bort hur man tar på tror ja

Haha å genast börjar man oroa sig, vadå ska ja må bra redan, en så stor skillnad från dag till dag osv... (ja tror ni vet va ja menar) men det är säkert inte över är ju bara på 7+3

men men det är som vanligt när jag är i kontakt me nånting inom sjukvården, söker ja för att jag har jätte ont i öronen tex så gör det inte ett dugg ont när ja väl är där... Å nu va ja ju hos Bm igår å berätta hur jobbigt ja mår å att ja mår illa ständigt å att all ork och glöd i mig är borta.... å vips så är ja som vanligt idag, nästan!

åååå ja vill att den kommande månaden ska gå FORT nu så vi får se det lilla pyret som gävlas så med mig

Åh vad jag längtar
  • Fru T

ska på¨Ul den 12e blir inge vul för mig, inte så länge allt ser bra ut å ja inte får några kompl.

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-16 08:24:02 följande:
    Okej, den 12 november eller december? Jag skall på VUL den 29e oktober. Alltså om dryga två veckor.
    November då är jag i V. 12

julmys älskar jag men rör inte en julpryl fören ja fyllt år den 28e November, det måste ja ju få avklarat först..

Här tänder ja massa ljus så fort det börjar bli mörkt, kan ju inte ha dom stående på bord å så pga kissarna men på hänger saker på väggarna å i fönstrena å det är såå musigt... Indiska is the shite säger ja bara

är lite irriterad just nu då ja spydde i diskhon precis, dricker ju ett pulver varje morgon som ska hjälpa mig att kunna gå på toa å med det måste ja dricka massa vatten, inte ett jota fick ja behålla
    men frukosten ja äter nu den slinker ner så fint, får väll försöka få i mig en ny dospåse me pulver om ett tag igen...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-10-16 06:18:58 följande:
    Johodå. Jag såg minsan julmust på willys igår. ;D
    *hopparåstudsaruppånersomentok*

va va det för märke??????

Jag är julmusttokig men det måste va Apotekarns vanliga annars blir ja gnällig..
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-16 08:07:56 följande:
    Jag såg julmust o massa tomtar på ÖB häromdagen!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-10-16 12:05:16 följande:
    jag har turen att det bara är radiotjänst som ringer på mobilen o det nummret känner jag igen så då svarar jag inte, la till vårat nummer till nix idag så det kommer ta ett tag innan dom slutar att ringa..Det man måste komma ihåg är att de tjänster man använder (typ telia, tele2, icabanken) får ringa o sälja sina tjänster även om man har nix..
    huuua ja radiotjänst jagar mig men sist dom ringde så svara min man å drog värsta rövarhistorien om att ja va i usa som auper eller nåt sånt å han viste inte när ja skulle komma hem å ja han viste ingenting, hade bara hand om min lägenhet

han e lite rolig ibland..

Vi har åsså NIXA å tror det börjat tröda i kraft nu för det är mindre å mindre samtal som kommer in..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-16 10:48:56 följande:
    Sicket fusk... jag måste vänta till vecka 14 med UL.. varför kunde inte jag fått en tid i vecka 12.
    men är inte det för att du får ett vul åsså? du fuskar ju där
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-10-16 12:57:17 följande:
    sist dom ringde sa jag att jag hyrde "min" lägenhet i andra hand efetrsom jag satt inne för ekonomiskt bedrägeri..
    hahaha
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-10-16 14:49:48 följande:
    god damit, ah ah ah I mean allah damit...asgarv, har du sett jeff dunham??
    ååå han ROCKAR men peenut är min sbsoluta favvo å chalapenjo on a stick
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-10-16 15:12:57 följande:
    har alla filmer här hemma på datorn, cd brännaren har lagt av så jag får inte ut dom, vet inte hur många gånger man sett det men garvar lika mycket varenda gång
    åå har du dom me svensk text? vi har försökt hitta men lyckas inte.... har bara sätt dom på youtupe
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping