• Fru T

VI från Linköping

Firstandhappy skrev 2008-10-16 15:53:42 följande:
    nä sorry, utan text...
    ok asså vi fattar ändå men vill visa min bror å han fattar inte engalska stackarn..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-10-16 16:06:04 följande:
    Du får göra små textremsor i papper. ;)
    haha SMART det skulle ju inte ta nån tid alls
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    TARANTINO skrev 2008-10-16 20:07:25 följande:
    Tjena! Någon mer än jag som ska bli förälder -09? Jag och tjejen ska flytta till Linköping om ett par månader och vi skulle vilja lära känna nån/några från Linköping eller i närheten. Typ träffas o ta en fika eller något? :D
    Jag väntar med på en 09a beräknad 30e maj 

fika gillar vi här i tråden även om det kan va svårt att få ihop tider som passar alla
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    TARANTINO skrev 2008-10-17 12:14:57 följande:
    Svar på #3423haha va bra, men vem gillar inte att fika liksom hehe. 30MAj, precis som vi är beräknade. Kul :) Men vi får ta o bestämma en fika nån gång tycker jag absolut. Tror du brukar snacka lite med min sambo, stineb!?... Familjetrollet: Tack så mycket :) nu känns det bra, när du säger att Hackefors är ett så fint ställe :D
    joo skriver me henne i gästboken
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

hej hej tjejer ja har vart lite frånvarande några dagar nu men det är för att ja legat på sjukan me dropp

I lördags så fick jag nog av spyor då jag inte fått behålla nånting av vad jag ätit eller druckit på tre dar så vi satte oss i bilen å åkte upp till akuten.
    Många timmar väntetid blev det å det ända ja kunde tänka på va maaat å fan va illa ja mår å så fick ja ligga ner helatin för sitta upp det orka ja INTE.
    Frammåt kvällen fick vi äntligen träffa en gynläkare och hon gjorde ett Vul det finns ju faktist ett litet pyre i mig med ett hjärta som tickar på för fullt..
    Hehe det va helt undebart å både ja å min man börja gråta när läkaren lämnade rummet...

Dom tog massa blodprov å sa sen att dom ville behålla mig över natten å satte dropp...

Sjukt va tråkigt det är å ligga på sjukhus då! tur ja hade en bok iallafall...

Nu har ja fått stolpiller utskrivna mot illamåendet å dom hjälper men ja måste småäta helatiden å är sjukt trött...

läser ifatt vad ni skrivit nån annan gång (ni kan ju uppdatera mig om det är nåt av betydelse) för nu måste ja lägga mig ner....

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-10-20 16:56:25 följande:
    skönt att se dig igen.undrade i helgen vart du höll till.låter som att du har lika hemskt illamående som jag hade med sista barnet.du får krya på dig.hoppas illamåendet ger sig snart för dig.villken vekca är du i nu?
    hoppar in å svarar lite snabbt... trött som få å är i V.9 (8+1) nu...

Fick höra av min mormor att både mamma och hon har haft detta hemska illamående men att det försvann sen så ja hoppas det försvinner snart för mig me...

Å nån förvarning det fick ja inte
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-21 12:19:20 följande:
    om man ska till kvinnokliniken, skall man av vid norra eller södra ingången då?
    Gå av norra å sen ska du till dom röda hissarna (B hissarna om ja inte minns helt fel) dom ligger in vid kafeterian..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja kräks har ont i huve för nån vätska får ja knapt i mig.... såå sjukt trött på detta just nu... sover helatiden...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-10-21 12:41:04 följande:
    ush.har du svimattacker oxå?du får passa på och vila/sova så mycket som möjligt.kan du behålla nån mat/dryck?många styrkekramar till dig
    får inte behålla ett jota men tvingar i mig kräm med mjölk med jämna mellanrum för att jag måste få i mig nånting å då väljer jag nåt som är "lätt" att kräkas...

Har pratat me KK idag igen å jag kommer få åka upp på dagarna å lägga mig å få dropp å sen få sova hemma så ja slipper lägga in mig igen...

fick även veta idag att min mor mådde piss i 5månader när hon väntade mig å va sjukskriven å rasade i vikt... ja har redan tappat 3kg så jag är glad att ja inte är lika smal som ja vart i mina dar utan har nåt å ta av nu...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

värst va ni skriver mycket nu när ja inte orkar läsa...

Nu är ja hemma igen iallafall efter några timmar med dropp igen.. nu har ja även fått tabletter utskrivna mot illamåendet som ska göra mig lite piggare så nu är det dubbelt upp å jädrar om det inte hjälper...

Galla är inte gott!

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping