VI från Linköping
om det ska fortsätta så här skulle ja skiriva me...
om det ska fortsätta så här skulle ja skiriva me...
fyyyyy va ja är trött på detta måendet..... va nära på att gå ut å ställa mig en stund i regnet förut bara för att trotsa...
äter ju Lergigan å trycker upp en Primperan minst morron å kväll men ibland måste ja ta på em åsså... inge roligt är det för mår inte spec bra utav dom, känner mig nästan sjuk å kräks lite ändå å illamåendet, ja det finns där men visst dempar det lite.... har gjort mina försök att sluta me tabletterna men då hänger ja över toan helatiden...
kan ju för tusan inte änns ta mig till mataffären
å på måndag läggs mannen in för att operera bort sin ena njure å kommer troligtvis va på sjukan till fredagen iallafall å sen är han sjukskriven året ut. å iallafall de första tre veckorna kommer han ha ont å ja måste göra mer så vi får väll se hur det kommer gå... får väll ta mig en hunskitpåst i fickan när ja åker å handlar mat eller nåt...
hoppas verkligen det går över snart annars kommer det bli en grymt jobbig förlossning om ja ska va liggande helatiden... *suckar jätte högt*
inte mycke kan ja äta å vissa saker går inte stoppa i munnen efter man fått upp dom en gång
tappat nästan 5kg på hela tiden men nu ser det ut att ligga på stadiga samma 59kg hela tiden...
imorron är det inskrivning å Ul
hoppas bara ja inte behöver spy.....
jo så kan det va men ja pallar knapt stå vid spisen eller ta disken...
så fort ja vart iväg å gjort nåt ärende eller bara kolla tvättid så får ja hänga över toan ett bra tag..
hade jätte ont i skallen igår å i natt men vägra ta värktablett, spydde upplöst värktablett för ett tag sen å det va nog det äckligaste!!
Sixten är ett givet namn för mig om det tittar ut en pojke, det är efter min gammelmorfar som dog när ja va 8 å som ja hade en välldigt näre relation till...
Men ja vill ju att det ska titta ut en flicka ju å där är det helt stillestånd på namn
har några men ändå neee inte liksom... skulle vilja ha ett lite äldre namn, gärna då från en äldre släckting men har inte hitta någe fint ännu... passar sig inte me Margareta eller Gunnel liksom ![]()
å några av dom andra har ja haft katter som hetat
gillar människonamn på mina kissar..
Grattis till sötnosen 
nu har ja vart hos Bm å dom har hänt på livmodern å så.... mitt blodsocker va lite för högt tyckte dom (inte så konstigt kanske när ja satt å sög på karameller helatiden) så ja ska tillbaka å ta glukosgrej på fredag...
om 1,5 timma är det Ul som gäller ![]()

ah juste uträkning för när det ska blivi till å när Bf är är inte ändrat me en dag så ja behöver inte tänka om å lilla pyret är fortfarande beräknad på min lillebrors födelsedag 30:e Maj
såå nu ligger det en bild på vårt underverk bland mina bilder ![]()