Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping

Tack alla, jo då de gick fint faktiskt.. På första tåget fanns det lekhörna så Marko lekte för fullt med en massa andra barn..

Morrontrött: Man ska väl börja lite smått att borsta lite när dom kommer, kan juh vara skönt för liten med när det kliar som värst.. Men ingen tandkräm än på ett tag....

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

oj där ser man, men skönt att allt e bra med bebis och så.

dinana skrev 2008-10-29 11:15:47 följande:
    Så nu är man hemma från VUL nr 2. Allt såg bra ut och jag fick en förklaring till varför jag fick en blödning och det berodde nog på att jag haft en tvilling i magen också. Men doktorn var inte helt säker, men hon såg massa "rester" som tydde på det. Puh vilken tur man har liksom.. tvillingar hade jag aldrig orkat med.En bild från VUL
  • Marayah

Snacka om att det var lugnt här idag då.

• Marayah

Skickade just sms till dej, men ja tror inte att det kom fram. Saknar er gumman.. Hoppas att du kan komma med på fika på fredag. Men för dig hoppas ja juh att det snart e på G.

Mammatill4a skrev 2008-10-29 20:47:27 följande:
    Familjetrollet. Nej inte än, men ska minnet vet du, idag var temat där, så alma ville inte vara där först. Men de gick över när liam tog hennes hand så de gick in tillsammans. Annars är de la bara, lite nere just nu känner jag men men de går la över de med. Skriver ju inte om de här då de finns ögon i tråden.
  • Marayah
    Fika på stan på fredag förmiddag 31/10:

Leos och Vincents mamma (Becka) o Vincent ??
    Dinana o Molly
    Jenny och Lucas
    cicc med E M & L ??
    thelifesaviour (sanna)
    Marayah och Filip
    Ewa & William???
  • Marayah

Det kom tre grannbarn här idag och med bus eller godis. Ska juh gå iväg imorron och köpa godis. Tur man hade lite iaf. Nu ska vi spela lite monopol här.. Ses imorron några utav oss..

Fru T: Fy va jobbigt för dig..

• Marayah

Jag kommer nog åka ungefär samtidigt jag med..

dinana skrev 2008-10-30 22:10:30 följande:
    Vi kanske åker ner med samma buss? Jag åker ner med den som går halv tio.. eller ja däromkring... brukar ju ta typ 30 minuter ner...
  • Marayah

Här droppar alla av allt eftersom... O jag med!!!! Ska till och fixa med alla kalas nu istället.Men som sagt, det kommer fler fika träffar... Hoppas ni får det trevligt...

• Marayah

Ja tar gärna en fika med dej om skutt inte kikat ut. Fast ja hoppas helst att det inte blir någon fika, för din skull.

Mammatill4a skrev 2008-10-31 11:13:09 följande:
    Skriver in ett medelande om att ingen skrutt har kommit. Så idag är man mer än depp. Har iallafall bakat pepparkakor med barnen på fm och varit ute en sväng i snö yran. Nu väntas de bara på att maten ska bli färdig så man kan äta lite, bm på tisdag om ingen bebis har kommit, kanske nån som vill ta en fika då? Runt 10.30 bara att höra av sig via mobilen. Kram och hej
  • Marayah

Faen förlåt, det var juh de oxå. Minnet är som hos en guldfisk.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-31 15:09:00 följande:
    Tack idag för idag den lilla tappra skaran som vi var Kul att vi var några som dök upp i alla fall Hoppas flera kan nästa vecka..Marayah: Jag hade med mig NAN pulvret till dig, men du får det nästa gång istället Nu ska jag ta tag i städandet lite för mina föräldrar o min bror kommer hit imorgon.Sen ska jag laga plankstek till middag.
Svar på tråden VI från Linköping