-
Haha, ja det låter ju avskräckande.. du får väl ta å inboxa mig då =PFamiljetrollet skrev 2008-10-01 10:28:01 följande:fel fel fel.vill inte ta det här med respekten på de som bodde där då och som bor där nu. -
Haha å båda mina tidigare graviditeter var beräknade i januari... så där vår det vårkänslorna i mars april som var en anledning till bebisar.. och kanske alla söta lammungar som föddes hemma hos mina föräldrar då (en anledning till varför vi var och hälsa på mina föräldrar). Men men om allt vill sig väl så har vi en höstbebis som kommer födas mitt i sommarhettan. förhoppningsvis redan i maj.. men vad vet jag om sådant... vi är ju redan två majbarn i den här familjen.
-
Om man vill få ett VUL, skall man ta det med barnmorskan, eller skall man ringa till sjukhuset på egen hand?
-
Okej, då skall jag ta å göra det då.Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-01 12:42:06 följande:Jag tror du får ringa sjukhuset..men jag är inte säker.Ja fast, jag är skyldig till att kolla upp alla mina graviditeter då jag har fått utomkveds en gång. Och då skall man göra VUL i vecka 6 helst. Och det är jag ju nästan i nu.. *hehe*.. men jag skall ta å ringa och kolla med dem på sjukan, får se vad de säger.Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-01 12:43:15 följande:Skickade ju för fort..när jag var nygravid med Vincent fick jag åka upp till gyn på sjukhuset för att jag hade så ont i magen o då gjorde de VUL. Men jag tror att man bara får göra det om man har ont eller så.. -
De sa bara att jag skulle ringa till Kvinnohälsan.. så då får jag väl ta å göra det... igen
-
Faen vilket pissväder vi har idag.. jag som skall ner på stan om en timme... *suck*
-
ja det blev en tur in... lite tråkigt med regnet. men lite vatten stoppar inte mig... frös däremot som sjutton så jag gick in på den där second hand butiken vi var inne på och köpte en höstjacka som värmde.Familjetrollet skrev 2008-10-01 15:33:02 följande:jag fick åka in i v6 med de tre sista barnen pga olika komplikationer.två gånger med ambulans -
Aha, men det är kanske samma sak som jag skall på.Fru T skrev 2008-10-01 14:12:54 följande:Ja jag ska ju på ett så kallat Info möte den 14e å då får ja en tid för inskrivning å en för ultraljud.... Ja vill ju dit NUUUI Kalmar fick man gott vänta till v19 om man inte som jag hade anledningar till att testa tidigare... nu hoppas jag att jag kan få en tid om någon vecka för VUL. Fick dock inte tag på kvinnohälsan nu så jag ringer in imorgon bitti iställetMizzz skrev 2008-10-01 14:22:18 följande:ast va glad att du bor i lkpg, i andra städer får man oftast inget ul förrens i vecka 18!! -
Aha,, vad säljer du för kul nu då?Familjetrollet skrev 2008-10-01 19:14:31 följande:jag avstod stan.vädret var så dåligt.vi tog en tur till mina päron istället.strax ska man ut och slänga massa med papper och sen ska jag fota och fixa med tradera -
kvinnokliniken.. vad är det för nummer dit?Fru T skrev 2008-10-01 19:21:41 följande:ring te kvinnokliniken uppe på sjukan för vul det va ju där ja va men väntetiden kan ju va rätt lång... testa Storken me en privatklinik..