-
Humm, ja okej.. jag är nog inte hemma efter 14, eller jag skall bort till Ikano och träffa en kompis då.Marayah skrev 2008-10-02 17:52:30 följande:Jag ska gå in till stan när ja lämnat Marko på dagis så ja kommer över innan 13 för 14 ska ja vara hemma och hämta fisen.. Men om du inboxar mej ditt nummer kan ja skicka ett mess när ja e på g.. Ska ta bort Markos mellan namn, nu när ja har ensam vårdnad och Markos pappa inte vill veta av han så behöver han inte ha hans namn heller. Sen ska ja fika med några tjejjer från en anna tråd... -
haha, nej då... vet inte hur länge jag är borta.. någon timme eller tre... men jag kan ju i och för sig slå dig en pling när jag är på väg hem så kanske jag kan komma bprt och hämta den då. om jag inte är för glömsk.Marayah skrev 2008-10-02 19:27:59 följande:Men du är väl inte borta hela natten?? -
Marayah - vad heter din kompis som var med på utekvällen i lördags här på FL?
-
Marayah - Ah då hör jag av mig imorgon eftermiddag då när jag vet mer.
Ja, Så vart det nog... Liiniiz (får kolla på det)
Du vet inte om grannen som sminkade vill ställa upp att sminka upp mig igen... det var ju så roligt... behöver verkligen lära mig att sminka mig själv och hon var ju sååå duktig på det där... får ta med henne och handla smink någon dag. Jag kan nada om sminkning.
-
Jag hade gärna kommit, men är osäker på om jag kan. Svärfar fyller år imorgon och han skall ha "bjudning" i helgen, men jag vet inte när.Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 21:28:58 följande:Vad kul O firstandhappy kommer oxå o tar en paus i flyttandet.Skulle vara kul om nån mer vill komma -
Ja, det kan jag göra.. har inte ditt mobilnummer.. men du kanske kan inboxa det till mig. Så kan jag svara på så vis. Vet inte hur mycket jag är hemma ni i helgen.. inget bestämt ännu.Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 21:40:46 följande:Ok, men det räcker om du svarar på lördag när du vet -
Har hon också något FL-konto? Eller hur kan jag nå henne?Marayah skrev 2008-10-02 22:06:31 följande:Ja tror säkerligen att hon vill. Hon älskar och hålla på med sånt. Nu ska ja duscha och sen blir de sängen. Måste vara utvilad imorron om man ska orka gå till stan. HOPPAS bara vädret tillåter med.. -
Idag är man på topp! Molvärken har lugnat ner sig och illamåendet är borta.. Härligt! Haft sovmorgon och sitter nu å äter varma smörgåsar. Mm...
Njuter av min graviditeten.
-
Usch vad jobbigt... det jag stör mig mest på är att jag blev jätteillamående när vi åkte buss sist, så det är nog dags att plocka fram åksjuketabletterna här så man inte blir illamående sen när man skall ut å åka bil.Fru T skrev 2008-10-03 10:43:43 följande:lyllos dådet finns inte mycke ja kan äta för allt lucktar pecka -
Familjetrollet - vad tycker du om mitt nya fodral till min fåtölj.. inget proffsjobb direkt.. men jag blev rätt nöjd ändå.. har dock inte fått dit någon dragkedja ännu.. men men.. det kommer väl nån gång. Tyget är köpt på IKEA 39 kr/m.