• dinana

VI från Linköping

abcde drar sig visst ut... hon skulle gå på bio istället med sin kille.. så nu är vi en mindre som skall ut.

Marayah när skulle du ta bussen ner till Fru T?
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana
    Marayah skrev 2008-09-26 08:27:29 följande:
    Blir de "bara" du och jag?? Kanske vi ska ta de när grabbarna hämtats från dagis så kan vi vara ute och leka i nån lekpark?? Då kan ja hämta Sambon på slesta kl 16  oxå.
    Japp, det låter ju okej.
  • dinana

Fasan också.. .vill också vara finklädd imorgon.. får hoppas att de finns något till mig imorgon. Skall till tornby med sambon... kanske ner en sväng på stan också...

FAN FAN FAN...

Nu tog äntligen lite ork till mig och gcik och köpte cykelslang till min cykel.. tror ni inte att jag fick helt fel storlek och modell.. bad om en cykelventil och 26x1,75... så nu skulle man vara duktig och sätta dit den.. och ingen passar.. ? Avskyr nog biltema från och med nu... Jag frågade till och med personalen.. de skulle hjälpa mig.. men ändå får jag fel... *gaah*

• dinana
    Mammatill4a skrev 2008-09-26 14:11:12 följande:
    hoppas du hittar nåt att ta på dig till er fest imorgon, blir lätt avis men orkar inte med allt spring så bättre ja sitter hemma el rullar fram i egen takt..hehe ja de är biltema likt , hoppas de löser sig med din cykel..
    Tänkte först att man kanske skulle åka ut till Hjärta till hjärta och leta loppiskläder till imorgon kväll.. fast är ju tråkigt att åka dit själv =(

Ja, vete katten hur jag gör med cykeln nu.. får be sambon kolla på det istället... såååå trött på skiten
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-26 16:49:32 följande:
    vad tristigår fick jag nästan ett UTBROTT på den spydiga inkompetenta tjejen i kassan på tonby mc donalds!vi skulle betsälla tre happy meal och en extra pomme samt en dubbel chese.jag fick inte beställa i den ordningen så allt blev rättvi skulle ha en dubbelchese ,en glutenfri naturell chese,en naturell vanlig hamburgare samt en vanlig  chese.sen två äpple och en cola samt en extra pomme.tjejen i kassan var så jävla dryg och trög!hon frågade 100 gånger vad vi skulle ha.hon tog fel juice och fick byta.sen när vi hade betalt så såg jag att vi inte hade fått dubbelcesen så då sa jag till att hon hade glömt den.jag var inte det minsta otrevlig när jag sa detvarpå puckort sa"ni måste skämta!ni har inte beställt nån dubbelcese".varpå maken sa jo det har vi allt.tjejen blev skitsur o kollade kvittot.jepp vi hade RÄTT!den fanns med på kvittot!sen skulle vi äta ja vad tror ni?jo vi fick två glutenfria hamburgare!aldrig mer mc donlad.deras är sevice är ett stort skämt samt deras urkorkade personal som är spydiga.de behöver knappast kunna räkna vad 1+3 är!har god lust att skicka ett dagens ris till corren om mc donlads.inte första gången de är tröga,spydiga och ger fel mat osv
    De anställer sådan där puckad personal.. å sen vi som vill jobba och är jättesmarta vi blir nekade jobb.. *suck*
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:24:29 följande:
    kan man börja räkna ner timmarna nu??
    Jag räknar minuterna =)
  • dinana
    Fru T skrev 2008-09-26 22:34:14 följande:
    nepp nu jädrar ska ja stänga av... men vi synes i morron jue Har alla fattat att det är 18 som gäller å vet alla hur dom tar sig hit?
    Jag följer efter Marayah
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:38:47 följande:
    har korkat upp en vinflaska nu o börjat förfesta inför förfesten!!
    Fasen, har ju inget att dricka ju... hur länge har  de öppet på systemet?
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:45:51 följande:
    två i skäggetorp va??
    eh.... två vad?
  • dinana
    dinana skrev 2008-09-26 22:56:45 följande:
    eh.... två vad?
    tror de stänger 15 här... men men, får springa dit på shoppingrundan.
Svar på tråden VI från Linköping