• dinana

VI från Linköping

Fru T skrev 2008-10-13 12:09:46 följande:
    välkomen
    tusen tack. idag höll jag på å svimma på smålivskursen jag går på... har mått lite lätt illa hela tiden idag... men i morse så snurarde verkligen hela världen för mig. detsamma hände då på kursen (de vet inte om att jag är gravid, men jag var nära till att berätta för jag var verkligen inte mig själv idag). tänkte nästan jag skulle springa ur lokalen ett tag för det var verkligen som att allt runt mig snurrade iväg och ljudet blev jätteavlägset... fattar noll.. tror jag fick syrebrist också fär hjärnan smurrade lika mycket.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana

Jag pratade med dagisfröken och det gick bra att vi är borta på onsdag. Jag tar med Molly på fredag istället.. Det var inga problem.

• dinana
    Firstandhappy skrev 2008-10-13 14:16:25 följande:
    yeeeej va skoj, bara synd att du inte fick det du egentligen ville ha mest av allt... men men, just nu vill jag ha en kock i köket som lagar någon makalöst god lunch till mig, men inte får jag det inte..
    Ja det hade verkligen inte varit dumt. Jag tror att jag håller på å blir gravidsjuk här.. För idag har jag verkligen inte varit mig själv.. har fått tre "svimattacker" nu och få snurrar verkligen allt runt omkring mig...

Allting smakar verkligen piss idag.. så jag kommer nog sitta här vid datorn tills sambon kommer hem vid 18. Men måste väl röra mig lite för Molly vill nog inte ligga i sängen hela dagen.
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-13 15:48:55 följande:
    Ursch då själv svimmade ja inne på toa i morse har lite problem me nr 2 å i morse vid 4-5 nån gång kanske så vakna ja med en gryym värk i magen å knalla in å satte mig på toa (hade inte kunnat på nästan 3 dar) å jag började kallsvättas å det snurrade å ja trodde ja skulle spy å det va jätte jobbigt men lyckadess få ut det som skulle ut iallafall men sen så va det stenkört det svartnade för ögonen å blev helt tyst.... när ja kvickna till så satt ja i duchen me vattnet på så det hade jag lyckats fixa innan ja försvann helt tydligen...idag har ja mått jätte illa trots prostafen å kräkningarna är inte långt borta blääää hoppas det går över snart för ja orkar verkligen inte ha det så här...får se vad Bm säger i morron, hoppas hon har en säng ja får lägga mig på för sitta upp orkar ja inte...återgår te liggande läge..........
    Usch då... vilken tur att man inte är ensam =)

Har du och skrivit in dig på Kvinnohälsan eller vart skall du imorgon. Jag skall på inskrivning den 3 december (känns som en evighet tills dess). Men har man gått så långt så är det nog ingen fara får man hoppas. Är i vecka 14 då skulle jag tro. Skall på VUL den 29e oktober... 16 dagar kvar.
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-13 15:58:07 följande:
    japp kvinnohälsan är det ja ska till, har tid i morron 11:15 å nu är ja i V.8 kommer ju få tid för inskrivning å Ul i morron men det brukar ju va runt V.12-13 här så ja får väll räkna med veckor av väntande igen...
    Ja jag har tid för Inskrivning, läkarbesök  och UL samma dag den 4e december... känns väldigt långt fram men hoppas att det står rätt till med bebis. Är orolig för missfall hela tiden... eller att jag skall ytterligare ett utomkveds. Skulle det ske igen så är jag osäker på om jag någonsin kan bli gravid igen.
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-13 15:59:36 följande:
    kristina Båt ska ja träffa... nån som känner till henne?
    Jag vart hos en annan tjej, humm.. kommer inte ihåg hennes namn nu... men det står säker nedskrivet någonstans. Ulla någonting hette hon.. något snobbigt efternamn har jag för mig.
  • dinana

Har aldrig varit på kryssning?

• dinana
    Mammatill4a skrev 2008-10-13 20:22:58 följande:
    Kan det vara ulla lönnberg hon hette? Din bm, isåfall har vi samma och jag tycker om henne så mkt den bästa jag haft som inte klankat ner på en för vad man väger och så förstående.
    Hm. Lönnberg? Nja... det säger mig inte så mycket men jag kan ju i och för sig vara lite snurrig i huvudet. Hittade en lapp nu och på den står det Ulla Lönnbring. Kanske är samma person fast jag fått fel på namnet i sådana fall?
  • dinana
    Mammatill4a skrev 2008-10-14 08:25:17 följande:
    Hi hi det är nog samma, fast jag kan ha skrivit fel med:) , minnet är inte bra med små barn och att vara gravid. Får säga grattis till dig . Hoppas allt går bra. Håller tummarna för det.
    Haha, jadu jag har faktiskt ingen aning. Tror jag fick namnet över telefon så jag kan ju ha lika fel jag =) Kanske hörde rättt men skrev fel. *haha*
  • dinana

Sökte på Ulla Lönnbring på hitta.se och fick upp en i Linköping, så det är nog rätt. Fanns tre Ulla Lönnberg men ingen i Linköping. Så HAHA.... jag har nog rätt. Fast vi kanske inte har samma BM då =)

Svar på tråden VI från Linköping