• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-10-21 16:31:50 följande:
    Hej tjejer, det gick jättebra hos doktorn. Jag är fortfarande gravid. Har en liten i magen.... är så lycklig. Jenny tusen tack för sällskapet. Jag tar gärna å fikar någon dag igen.
    åhhh grattis tjejen. de lätt ju nderbart och att du fik komma och kolla upp de med och att de fanns en liten kvar där inne
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-21 19:45:16 följande:
    Nu har vi sålt babysittern oxå, så nu har vi tjänat 300 kr till Har varit på ikea o köpt grindar nu till våran trappa.
    hihi, som lille vincent for omkring på golvet igår så förstår ja om ni behöver trappgrindar. hoppas ni haft en bra dag annars
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-21 19:44:12 följande:
    Kan du göra det till mig med?
    Självklart!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-10-21 20:10:34 följande:
    hihi, som lille vincent for omkring på golvet igår så förstår ja om ni behöver trappgrindar. hoppas ni haft en bra dag annars
    Ja, han är verkligen överallt! Tar man upp honom o lägger honom nån annanstans så är han tillbaka på samma ställe direkt! En riktig liten buse är han
    Vi måste barnsäkra kökslådorna oxå, för han drar sig uppåt o nästan ställer sig upp mot dem o det är ju farligt. Riktigt busfrö..hehe..
    Ja, vi har haft en mysdag hemma, har ju inte varit nåt skönt väder ute idag.

Imorgon ska Leo till dagis o jag tänkte ta en tripp till ikano då, min pappa kunde inte komma sen så då tänkte jag passa på att åka dit o shoppa lite kläder.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-21 20:03:27 följande:
    nej vi vet inte vad de är för nån som väntar där inne, men man kan ju gissa lite från och yill med tanke på hjärtljujd mm hihi.. ja inget går upp mot våra barn matilda var så snäll idag så och alma kröp upp i hennes knä när de var evas superkoll på tv...
    så gulliga de är.matilda sa att alma var arg o sur och skrek efter sin napp och hade gjort bus med smöret.alma gav mig en rejäl bläng när jag stod vid dörren.hon brukar vara så glada annars.fast hon såg trött ut.envis som hon är.det var jättesnällt att matilda fick vara hos er.

man kommer sakna er massor när ni har flyttatLedsen,för bättre grannar finns ju inteGladmen som tur är så finns det både buss och tåg till er.vi kommer allt komma ner och hälsa på er framöver.måste ju se er söta bebbe och träffa er oxå
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-21 20:23:53 följande:
    Ja, han är verkligen överallt! Tar man upp honom o lägger honom nån annanstans så är han tillbaka på samma ställe direkt! En riktig liten buse är han Vi måste barnsäkra kökslådorna oxå, för han drar sig uppåt o nästan ställer sig upp mot dem o det är ju farligt. Riktigt busfrö..hehe..Ja, vi har haft en mysdag hemma, har ju inte varit nåt skönt väder ute idag.Imorgon ska Leo till dagis o jag tänkte ta en tripp till ikano då, min pappa kunde inte komma sen så då tänkte jag passa på att åka dit o shoppa lite kläder.
    hihi kul när de är fart och fläkt i de små barnen och att de får röra på sig överallt..
    var så kul att se honom igår och vad leo pratade alma vart nog lite kär, svårt att få henne till bilen kan ja säga.. hehe

Ok roligt med shopping, sj fick man tyvärr ställa in dagen på ikano imorgon då de vart för mkt handlig av mat men nu har vi ju så vi klara oss 1 månad och om inte bebis har kommit til nästa vecka ska de bli ikano då istället , för olivia fyller i början av november så hon vill ju ha lite paket ..

shoppa kläader är inte helt fel. hoppas du hittar nåt riktigt smarigt..
  • Guardian Angel 07

Mammatill4a: Hej! hur gick det idag?

• Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-21 17:04:58 följande:
    Hej på er! Hoppas allt är bra med er! Har ni läst corren? Jag är helnöjd med artikeln! Har några av er sett på tv:n? Dinana: Åå, vad glad jag blir att allt såg bra ut nu kan du andas ut lite!
    jag såg dig på corren tv.du är otroligt stark som vågar vara med på både tv och tidningarGlad

jag har inte sett artikeln i corren(på nätet)men mina föräldrar har tidningen så de ska spara den till mig
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08

Mammatill4a: Hoppas det gick bra hos bm idag!

Snart är det dags att krypa upp i soffan med popcorn-skålen i vanlig ordning en tisdagkväll.

• Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-10-21 20:28:01 följande:
    hihi kul när de är fart och fläkt i de små barnen och att de får röra på sig överallt.. var så kul att se honom igår och vad leo pratade alma vart nog lite kär, svårt att få henne till bilen kan ja säga.. heheOk roligt med shopping, sj fick man tyvärr ställa in dagen på ikano imorgon då de vart för mkt handlig av mat men nu har vi ju så vi klara oss 1 månad och om inte bebis har kommit til nästa vecka ska de bli ikano då istället , för olivia fyller i början av november så hon vill ju ha lite paket ..shoppa kläader är inte helt fel. hoppas du hittar nåt riktigt smarigt..
    Ja, Leo är en riktig liten pratkvarn..hihi..han tyckte att Alma var söt sa han

Jag ska shoppa kläder till barnen eller speciellt till Vincent som växer som ogräs, så inga kläder till mig, om jag inte råkar springa på nåt snyggt bara sådär
    Ska nog in en sväng på ikea oxå o kolla lite mera på julpyntet, älskar julen o längtar såå mycket dit!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping