• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-10-21 10:39:55 följande:
    Har fått en tid nu för VUL kl 14.30 i eftermiddag. Någon som kan hänga på å vara barnvakt åt Molly tro?
    Vad skönt att du äntligen har fått en tid! Jag skulle gärna ha ställt upp om jag inte hade två huliganer själv att se efter
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-10-21 12:12:50 följande:
    Jaha, men det var ju smidigt! Vill du att jag ska följa med? Vart går du på bussen?
    Jag går på bussen i skattegården (1:an) Du får jättegärna följa med... kan ju sitta i väntrummet med Molly så slipper jag dra med henne in i undersökningsrummet. Jag får ta och bjuda på en fika eller nått om du vill som tack.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana

om man ska till kvinnokliniken, skall man av vid norra eller södra ingången då?

Norra blir bäst. Är närmast då.

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-21 12:20:50 följande:
    Norra blir bäst. Är närmast då.
    Okej, skiljer ju inte så mcyket i resväg, men när man går så kan det ju ta evigheter.. jag hittar ju inte alls på sjukhuset (trots att jag bott där i två veckor).

Var beredd på att du KAN få sitta o vänta länge trots att du har fått en tid.
    När jag var gravid med Vincent så fick jag göra vul där o hade en speciell tid, men fick vänta i 1,5 timme o sen kommer de o säger att läkaren har slutat sitt pass, klockan var då typ 16, så jag fick en tid dagen efter, snacka om att jag var arg då! Sambon hade tagit ledigt från jobbet o allt så han kunde vara med Leo under tiden. Dagen efter fick jag dock komma in direkt. Beror nog på hur mycket de har att göra o hur många fall som är akuta.

dinana skrev 2008-10-21 12:23:15 följande:
    Okej, skiljer ju inte så mcyket i resväg, men när man går så kan det ju ta evigheter.. jag hittar ju inte alls på sjukhuset (trots att jag bott där i två veckor).
    Vet du vart kvinnokliniken ligger?
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-21 12:23:49 följande:
    Var beredd på att du KAN få sitta o vänta länge trots att du har fått en tid.När jag var gravid med Vincent så fick jag göra vul där o hade en speciell tid, men fick vänta i 1,5 timme o sen kommer de o säger att läkaren har slutat sitt pass, klockan var då typ 16, så jag fick en tid dagen efter, snacka om att jag var arg då! Sambon hade tagit ledigt från jobbet o allt så han kunde vara med Leo under tiden. Dagen efter fick jag dock komma in direkt. Beror nog på hur mycket de har att göra o hur många fall som är akuta.
    Usch då... ja, hon sa åt mig att säga till direkt när jag kom, helst 15-20 minuter innan utsatt tid.
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-21 12:19:20 följande:
    om man ska till kvinnokliniken, skall man av vid norra eller södra ingången då?
    Gå av norra å sen ska du till dom röda hissarna (B hissarna om ja inte minns helt fel) dom ligger in vid kafeterian..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja kräks har ont i huve för nån vätska får ja knapt i mig.... såå sjukt trött på detta just nu... sover helatiden...

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping