• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Hej hej. Vi har haft främmande här som nästan nyss lämnat oss. Har fått sovit ganska länge idag. När filip somnade om så somnade ja med om. Till typ 10,30... Annars ska vi kanske fixa i Filips rum idag.

Marko 031103, Filip 080621
  • MammaTillEKNS

Ååå, så skönt å sova så länge ska ni tapetsera om i rummet eller ska ni möblera om?

• Leos och Vincents mamma

Hej hej..
    Här vaknade vi vid 8 idag..sen har vi käkat frukost o nu ska sambon o Leo iväg o göra nåt som jag inte får veta vad det är..
    Jag o Vincent ska under tiden ta tag i vårat tvättberg o vika all den tvätten

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • MammaTillEKNS

Leos och Vincents mamma: Fyller du år snart? tänkte om det är därför du inte får veta något usch för tvätt, vi håller på och tvättar för fullt

• MammaTillEKNS

Är det någon som är sugen på att ta en fika nästa vecka?

• Marayah

Vi måste boka in en fikaträff juh...

• Marayah

Måste kasta ut två urgamla sängar och ställa in skötbord o så där inne.

MammaTillEKNS skrev 2008-08-24 11:23:09 följande:
    Ååå, så skönt å sova så länge ska ni tapetsera om i rummet eller ska ni möblera om?
    Haha, hade inte sett att du skrev detta när ja skrev.
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-24 11:26:30 följande:
    Är det någon som är sugen på att ta en fika nästa vecka?
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-24 11:25:53 följande:
    Leos och Vincents mamma: Fyller du år snart? tänkte om det är därför du inte får veta något usch för tvätt, vi håller på och tvättar för fullt
    Nej, fyller inte år förrän i mars Vet inte vad det är de har kokat ihop..sambon älskar att retas o göra mig nyfiken, så vi får se vad de hittar på..

Ja, fika vill jag jättegärna göra..

• MammaTillEKNS

Men vilken dag passar er? Jag kan alla dagar nästa vecka efter kl.12 (Har ju strålningen på förmiddagarna). Jag kan däremot inte imorgon, men alla andra dagar

Svar på tråden VI från Linköping