• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-11-14 16:48:47 följande:
    Det här blir 2241 för mig. Tråden kommer att stängas denna månad, så snart e de dags för en ny igen...

vem öppnar ny tråd?

gaaah hur 17 får man annan bakgrundsfärg på sin press?jag klickar på den färgen som jag vill ha men inget händer,har även loggat ut och sen in igen men inget händer inte då heller.vill fixa min sida till lite roligare.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana

4667 här... känms som jag skrivit mer.. men så har jag ju i och för sig haft ett annat konto här innan, så kanske stämmer rätt bra.

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 21 dagar till UL
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-11-14 17:02:35 följande:
    4667 här... känms som jag skrivit mer.. men så har jag ju i och för sig haft ett annat konto här innan, så kanske stämmer rätt bra.

jag har haft mitt i 4 år.bara nytt alias en gång

nån som vet hur man fixar färgen på sin press?

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-11-14 17:07:10 följande:
    jag har haft mitt i 4 år.bara nytt alias en gång nån som vet hur man fixar färgen på sin press?
    Under kontoinställningar/inställningar i vänstermenyn
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 21 dagar till UL
  • Mammatill4a
    jannovich skrev 2008-11-14 16:49:10 följande:
    Mammatillfyra: Stort GRATTIS till lille pojken!
    tack, men måste komentera stora pojken vägde ju nästan 4700 en riktig karl karl..
    Marayah skrev 2008-11-14 16:48:47 följande:
    Det här blir 2241 för mig. Tråden kommer att stängas denna månad, så snart e de dags för en ny igen...
    vem ska göra ny tråd då? nån får skriva in den till mig i GB el inbox, för vet inte hur mkt man hinner sitta här sen med flytt och allt men lite ska man allt försöka med,så fort man får igång nytt bredband i åtvid..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Arvid 20081112~
  • Marayah

Käns helt ofattbart att du ska flytta.. Men som tur är så har vi juh släkt där nere och de e juh inte till världens ände.

Mammatill4a skrev 2008-11-14 17:20:52 följande:
    vem ska göra ny tråd då? nån får skriva in den till mig i GB el inbox, för vet inte hur mkt man hinner sitta här sen med flytt och allt men lite ska man allt försöka med,så fort man får igång nytt bredband i åtvid..
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-11-14 17:20:52 följande:
    Hjälp! du flyttar ju snart
    Kommer sakna dig! Tur man har bil så vi kan hälsa på! Ska bara hitta också
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah

Vill ni ha länken till nya tråden inboxad eller ska ja slänga in den här bara??

Marko 031103, Filip 080621
  • Apipoulai
    Marayah skrev 2008-11-14 17:45:58 följande:
    Vill ni ha länken till nya tråden inboxad eller ska ja slänga in den här bara??
    Oj, har det redan gått tre månader sedan vi blev avstängda från förra..
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2008-11-14 17:47:39 följande:
    Oj, har det redan gått tre månader sedan vi blev avstängda från förra..
    samma tanke slog mig me just... har det redan gått så lång tid Förvånad

oj ja har ju typ klarat av en tredjedel jue
    Åh vad jag längtar
  • playmate86

nu blir jag snart knäpp....

mensen är en vecka sen och det har den aldrig varit innan kommit samma datum i ett och ett halv år gör ett test och det är negativt vad ska jag göra.....

Svar på tråden VI från Linköping