Mammor i Lund del 3
Dags för en ny tråd igen! Hoppas att gamla som nya föräldrar hittar hit...
Dags för en ny tråd igen! Hoppas att gamla som nya föräldrar hittar hit...
pingu, nämen vad snällt! Tack så mycket för erbjudandet! Vi får väl se hur det bli, jag tror att A:s mormor blir sur om nån annan får vara barnvakt
(fast hon är så väldigt upptagen så vi får väl se) men träffas vi några gånger till så att A "vänjer sig" vid dig och M så är det ju mycket möjligt att det skulle kunna funka! Nattningen vet jag inte dock om vi vill utsätta er för!
Har inte alls kollat upp vilka tider filmen går.
Jag ska se när och hur jag får loss min man också! Men jag ska absolut ta ditt erbjudande i beaktning! (Tänk att du säger så fast du har sett hon hon röjer runt!!!!
)
Oscar har börjat så smått att resa sig mot saker...eller försöka rättare sagt! Och han blir sååå arg när han inte kan krypa!!! Stackars liten!
Tack snälla snälla sikus för lånet av ergon! Den är underbar, men har nog kommit fram till att det får bli en Beco istället. Den stora fördelen med becon, och den avgörande för mig, är att man kan stoppa i barnet innan jag tar på sig selen. Men ska passa på att öva, öva och öva med ergon nu till på onsdag, kanske jag ångrar mig när jag fått in tekniken!!
Upprop: Vem ska med till Gerda imorgon??
Trotsa med son
Jag tar bussen till sjukhuset, någon som vill promenera tillsammans därifrån?
kan ej imorgon tyvärr! ska på boel-test på bvc.
Kusin knase: du sa visst språk REDAKTION, inte LEKTION...
Trotsa och son: Jag har BVC info samt baby sim i morrn så jag hinner inte med Gerda...tyvärr..
Var på snabb visit i Lund idag, hade tänkt gå lite på stan efetråt men parkeringstiden var på väg ut då jag äntligen var klar på sjukhuset så jag bestämde mej för att åka hem istället för att slänga på mer pengar. fick äntligen lite diagnos på min käke som jag har ont i, det verkar vara nåt med disken och en muskel så jag fick tid för titthålsoperation i november. tills dess skall jag käka voltaren, vilket jag gjort innan och det hjälper inte mot smärtan ett dugg men inflammationen kanske lägger sej lite, låta bli att tugga (pure till M OCH mej)samt göra diverse övningar hur jag nu skall hinna med det. M kanske tycker det är kul att titta på då jag grimaserar.
Är det INGEN som ska träna imorgon?! Jaja, då får jag väl gå själv...*suck*
Trotsa; nä tyvärr-jobbar ju i natt med.Så bra ERGON var Ok. Du kan hålla utkik efter en Marie med en Erik på gympan imorgon,henne kan du hälsa från mig. En kort tjej i min ålder,sonen är lika gammal som L.
Ja, men vad kul kusin knase!! Jag kan inboxa mitt nummer så kan du kanske smsa när du vet om ni kommer eller inte?
Njae, vänta till december vill jag nog inte. Men skulle jag inte hitta vad jag vill ha innan dess så kanske jag skickar bud med er iaf, om det går bra? men troligtvis har jag köpt någon form av sele innan dess.