Inlägg från: MiaLau |Visa alla inlägg
  • MiaLau
    Mamma MLi skrev 2008-09-14 09:12:15 följande:
    i morgon ska jag till ullared... hoppas att de fått fram lite julgrejjer ;)väll bäst att börja göra julpyssel snart... *myser*
    när jag var på ullared förra torsdagen så hade dom börjat plocka fram inslagspapper och snören. =) så det har nog kommit fram lite mer nu =)
  • MiaLau

ååh, hör flera som börjar köpa julklappar, men vad köper ni för något då?

jag har såååån fantasibrist så jag vet inte vad jag ska köpa. kommer typ bara köpa paket till 8 barn  i åldrarna 9, 5, 5, 3, 3, 1, 1 ,1:5 år 
    PLUSS mitt eget barn på 3 år.
    sen något till min gubbe.
  • MiaLau

Nån som vet var man kan köpa fina/häftiga ljusslingor? det behöver inte bara vara insperiat till jul.

Vad tycker ni om det svarta modet till julen?
  • MiaLau

jag har lärt mig att killar brukar behöva kalsonger och strumpor!

haha, men det är så svårt, för jag och min sambo + dotter har delad ekonomi + att vi bor i en liten 2.a så inte så lätt att gömma sakerna man köper. och nu kommer det en bebis till, och då blir dte nnumindre plats,  sen så har dottern allt man kan önska sig.. Nästan =) hehe iaf allt hon behöver.  kläder i större storlek behövs, men stackars barn att BARA få kläder i julklapp! 
    Carolaj83 skrev 2008-09-19 08:43:55 följande:
    MiaLau- jag o sambon var i new york förra veckan o köpte en del julklappar, sonen fyller även 2 år den 19 dec så det gäller att bestämma vad som blir till födelsedagen o julen, men han kommer fåpå födelsedagen: liten resväska på jul med spindelmannenoch en verktygsväska med en tillhörande platta med skruvar så låter det när man skruvar ner dom.på julen får han:en radiostyrd bil, en musikrulle man ska lägga sig över den o rulla så spelar den musik samt ett paket med kläder.kusinen på 3 år får:ett pussel med brandbil o när alla bitar e lagda låter den som e brandbilhan ska få ett likadant klädpaketslags skum som man kan forma om o om igenkriter som ser ut som disney figurersen köpte jag även 3st handväskor med plats för fotografier, som barnens mormor, farmor och gammelmormor ska fåhar jätteproblem med vad jag ska köpa till min bror o sambons bror, den ena är 27 år o den andre 23 år, båda är singlar, bor själva o jobbar väldigt mycket....dom brukar få kläder eller ljus eller annan inredning till hemmet.....förslag?
  • MiaLau

min sambo använder inte ens plånbock.

Han är lite udda;p
    Just min sambo är SVÅRAST av alla!
    TereseA skrev 2008-09-19 09:28:47 följande:
    plånböcker till bror och sambons bror..Mannen här har bestämt att han vill ha en ny plånbok varje jul..är ju inte dyrt heller..
  • MiaLau

nej, det har vi inte, men frågan är om han kommer använda den?

han är sjukt intresserad av film och elektronik.
    TereseA skrev 2008-09-19 09:31:27 följande:
    eltandborste om ni inte redan har..
Svar på tråden Vi som älskar julen!