Inlägg från: MiaLau |Visa alla inlägg
  • MiaLau

Vi som älskar julen!

Ester W skrev 2008-11-02 21:31:44 följande:
    Jag med, men vi har bara starkvinsglögg och det är nog inte så passande när man ska upp och jobba i morgon !
    hehe smaskens.. jaa. å det är inte så passande för mig heller då jag har bebis i magen.. men annars hade jag bjudit in mig själv ;)
    Vet du något om det alkoholfria är goda?
  • MiaLau
    Ester W skrev 2008-11-02 21:35:17 följande:
    Nja, jag tycker de är lite för söta, men de funkar ju. Blossas är den jag har smakat, annars har väl ICA en egen, men de kanske inte har kommit än.
    jo. jag har för mig att för 2 år sedan tyckte jag INTE om glögg, men så smakade jag de på julfesten. och då fanns det mellan glögg och strakvinsglögg.. och den mellanvinsglöggen var inte alls lika god som starkvinsglöggen.. dock kommer jag inte ihåg varför.. =)
    men kanske för att den är sötare och slibbigare.. 
  • MiaLau
    Carolaj83 skrev 2008-11-02 21:38:02 följande:
    jo blir en del pengar som går åt, därför gäller de att börja i tid så inte allt blir på sista lönen, men jag tycker mest de e kul
    hehe okej.. usch här är fantasin så bristande så här blir det inte mycket paket.. blir bara till min egen dotter, systerns 2 söner och brorsans son och dotter..
    min mamma, pappa, gubbens mamma och pappa + plast "mamma" , gubbens syster, syster och bror får hemmagjorda saker från våran dotter.. det är mycket pyssel:P
    och väldigt önskade av den familjen  (deras första barnbarn) :P
  • MiaLau

idag har det ätits pepparkakor och druckits julmust!

gott! 
    MEN jag längtar tills lussebullarna dyker upp!
    nån som vet när dom dyker upp i butikerna?
  • MiaLau
    apelsinens mamma skrev 2008-11-03 21:54:36 följande:
    Det finns på Shell, jag bakade i alla fall där i helgen. (fastdet kanske bara är här hos oss de finns?)
    jassåå.. var finns denna shell som du bakade i då? =)
  • MiaLau
    Winka skrev 2008-11-03 21:46:04 följande:
    Finns redan lussebullar på sina håll, tror Coop hade i helgen i alla fall.
    jag har inte sett i någon butik :S :S
  • MiaLau

hum.... om vi säger såhär då.. är det nån i STOCKHOLM som sett lussebullar.. för jag har varken sett på coop i västberga, coop i botkyrka, citygross i kungens kurva.. =)

• MiaLau
    Shoegirl skrev 2008-11-04 09:29:02 följande:
    Vår Konsum har eget bageri. Jag kan kolla om jag kommer ut idag. (hemma för VAB)Sambon jagade Blossa 08 igår i Sthm innerstad. Den är iss slut i hela innerstan
    hhe okej.. jo.. =) blossa. dte finns här ute på systemet i kungens kurva =) iaf sist jag var där.. för en vecka sen =)
    kolla gärna efter lussebullar du =) åå de t är så gott =)
  • MiaLau
    War skrev 2008-11-04 09:41:45 följande:
    Eh, vi pratar inte den vanliga skitblossan, den finns ju året om och överallt... ÅRGÅNGSBLOSSAN är the shit och den fanns INTE i förra veckan då den släpptes igår.
    aha okje.. jag har noll koll på glögg.. =)
Svar på tråden Vi som älskar julen!