Inlägg från: MiaLau |Visa alla inlägg
  • MiaLau

Vi som älskar julen!

Emma w S skrev 2008-11-16 13:50:44 följande:
    MiaLau Inte en chans Jag bor så nära kontinenten och älskar att bila ner till Tyskland, Österrike och annat, och det hade blivit alldeles för långt att åka. Plus att ni har det så mörkt och kallt där uppe nu.
    Hahahah ;)
  • MiaLau

sen så vet jag inte vad jag ska köpa till gubben.. 

tråkig att köpa parfym varje jul och varje födelsedag. även om det är önskat =)
  • MiaLau
    Malinmamman skrev 2008-11-19 16:58:24 följande:
    nä ingen panik, det snöar såklart inte fönster utan flingor UTANFÖR fönstret....
    hahhaha.. det där lät lite roligt! det var inget man reagera på förens du påpeka det!
    jag bor oxå i södra sthlm. men nu har det slutat snöa :(
  • MiaLau
    Malinmamman skrev 2008-11-19 17:09:15 följande:
    tänk om det kunde snöa massor heeeela natten så att man kan ta pulkan till dagis i morgon!!
    whoohoo. det vore en syn det =) Sicken lycka om inte annat!
    Var i södra bor du?
  • MiaLau

på lördagen den 29/11 så ska vi på gröna lund för att kolla på julmarknaden.

så mys. då är funderingen. ska man julpynta på fredag eller söndag?
  • MiaLau
    millisen skrev 2008-11-21 07:09:16 följande:
    Jag brukar julpynta dagen innan. För sen på söndag morgon så kan man tända allt. Mysigare att tända första adventsljuset på morgonen tycker jag.
    ja precis.. på söndagen vill man ha allting klart! =) får se om man hinner på lördagen.. men tvekar på dte.. så kanske får pynta på fredagen;) en tjuvstart =)
  • MiaLau
    Muuulin skrev 2008-11-21 10:33:48 följande:
    På fredagen såklart ;) Tänk å komma hem till ett julpyntat mysigt hem efter julmarknaden ! Å på Söndag äre ju advent, å då ska det redan va pyntat så man kan myyysa :)
    hehe jaa.. =) precis.. =) det är så man tänker.. men man vill oxå pynta i lugn och ro =)
  • MiaLau
    Glamrockare skrev 2008-11-21 14:45:19 följande:
    wooohooo!!! snön är på G. Nu är det en riktig snö himmel ute o det är som Lorlie i Gilmore Girls säger " it smells like snow!!!" pratade dessutom med "svärmor" för 30 min sedan o de bor 1 km bort o där snöar det som skam! SNÖN är på G!!!
    Var bor du?? för här i sthlm snöar det inte =(
Svar på tråden Vi som älskar julen!