Inlägg från: NennasuS |Visa alla inlägg
  • NennasuS

Vi som älskar julen!

Wheoo! Äntligen hittade jag denna tråd. Jag har funderat på om det inte startats upp eftersom det fanns en sån förra året vid denna tid.

• NennasuS

TS! Och alla andra!
    Vad sägs om att starta en bildtråd där vi lägger upp bilder på julpyssel/pynt vi gjort?

• NennasuS
    crasygirl skrev 2008-09-22 09:33:43 följande:
    Jag satt också och längta efter en jultråd i helgen då jag vart så sugen på jul. Och tänkte på förra årets tråd då jag fick så många fina ider
    Jag hittade de första julklapparna förra veckan, och då började jag längta och har redan gjort årets första julpyssel-tavla
    Vissa i min närhet tycker att jag är lite från vettet
  • NennasuS
    crasygirl skrev 2008-09-22 10:22:48 följande:
    Det är bra intiativ hihi
    Jag satt och knåpade ett bra tag. Tänkte vänta med att fylla på plus-tjänsten tills lönen kommer, men nu var jag tvungen så det blev fint
    *Vecka 37*
  • NennasuS
    crasygirl skrev 2008-09-22 10:35:32 följande:
    såg att du kommer välidgt långt uppifrån eller långt norrut som du hade skrivit vart är du ifrån?
    Jag är från Gällivare
    *Vecka 37*
  • NennasuS
    agua skrev 2008-09-22 10:29:07 följande:
    Här är en till som älskar julen. Sonen föddes på julafton så mer julig kan vi inte bli
    hej en till 'gällivarebo'!
    *Vecka 37*
  • NennasuS
    Little skrev 2008-09-22 12:19:17 följande:
    Vilka mysiga julbilder du ha!! Hade också velat ha lite sånt med små glasstenar och fina vaser men vågar inte för sönerna äter väl upp det mesta och om de inte ska försöka äta det så åker det la i golvet eller hamnar i deras lekbackar eller någon annanstans där man förmodligen inte hittar det förenns nästa jul
    Tack De bilderna är från förra året, men gissar att det blir nåt liknande i år. Då kommer jag ha en 2 månaders bebis, och då funkar det ju, men nästa år blir det nog annat!
    *Vecka 37*
  • NennasuS

Kikar in en sväng. Men nu ska jag sätta mig vid köksbordet och sy gardiner. Julgardiner förstås!!

*Vecka 37*
  • NennasuS
    Carolaj83 skrev 2008-09-22 15:51:46 följande:
    vet ni vad ni ska köpa till era, sambos/män?
    Vi brukar inte köpa till varann, men förra året fuskade vi båda 2, hihi. Sambon fick en hårklippare/trimmer, och jag en mobiltelefon

Vi får se hur det blir i år...
    *Vecka 37*
Svar på tråden Vi som älskar julen!