Inlägg från: NennasuS |Visa alla inlägg
  • NennasuS

Vi som älskar julen!

och jag hamnade här IGEN! Gardinerna var det ja...det ringde och sen hamnade jag vid datorn som vanligt.

*Vecka 37*
  • NennasuS

Fast nu såg jag att den inte hade nåt myntfack. Det fanns ju en större modell med det dock...

*Vecka 37*
  • NennasuS
    Smulanpus skrev 2008-09-23 15:35:46 följande:
    Tips på bra och billiga julklappar mottages tacksamt!!!!!!! Älskar att handla julklappar och brukar spendera MASSA pengar på det men i år blir det till att hålla i handbromsen. Kommer gå hemma med havandeskaps perm och vänta på en liten som kommer i januari så pengarna kommer inte räcka som det brukar :(Alla tips mottages tacksamt!
    Här blir det också lite slimmade julklappar i år då jag har havandeskapspenning nu, och sen blir mammaledig om några veckor.
    Jag hojtar om jag kommer på nåt bra till någon i de åldrarna du skrev
    *Vecka 37*
  • NennasuS
    crasygirl skrev 2008-09-24 11:12:51 följande:
    Vad gör ni för trevligt idag då?
    jag har kommit på ännu en julklapp   Jag gör ju egna smycken, men det fick de flesta i släkten förra året (tjejerna/kvinnorna då) och nu kom jag på att jag kan göra bokmärken som man kan sätta i böcker till de som brukar läsa böcker förstås!
    *Vecka 37*
  • NennasuS
    Kims mamma skrev 2008-09-24 18:13:24 följande:
    Samma här jag gör också egna smycken... Iår gör jag halsband och örhängen i månadsfärgerna till svärmor och till min mans svägerska.
    Ok. Vad roligt med en till smyckare  Förrförra året gjorde jag halsband & armband i julklapp, förra året fick dom 'presentkort' hos mig på valfritt smycke, och i år tänkte jag göra bokmärken. Kanske.
    *Vecka 37*
  • NennasuS
    Zorba1980 skrev 2008-09-24 15:34:28 följande:
    Terez? Kan man beställa från hemsidan redan nu? Menar om dom inte får in det i butik förräns i okt. Hur tänkte du göra dessa? Kanske kan få några tips på bra presenter
    Jag köper sådana här och hänger pärlor i öglan

*Vecka 37*
  • NennasuS
    Kims mamma skrev 2008-09-24 18:47:12 följande:
    Så smart med "presentkort"... det kan ju vara en idé...
    Jo, och jätteuppskattat. Samt att det är roligt att 'scrappa' ihop presentkorten Jag är en pysselnörd
    *Vecka 37*
  • NennasuS

Vi kanske borde ha en tråd för julklappstips och julsidor...
    Men var har TS försvunnit?

*Vecka 37*
Svar på tråden Vi som älskar julen!