Inlägg från: NennasuS |Visa alla inlägg
  • NennasuS

Vi som älskar julen!

Terez skrev 2008-10-08 19:12:35 följande:
    åh, tack för pyssel tråden. Ja det vore ju toppen med att kunna ha även denna och en eventuell julklapps tråd uppe i ts. Men har inte sett röken av henne sen tråden startades Kanske har hon fullt upp med julbestyr *fniss*
    Hon har kanske glömt oss hon har då varit inlggad senast idag.

ANALOGA-var är du???
    *Vecka 39*
  • NennasuS
    Dysch skrev 2008-10-08 21:23:47 följande:
    Va på Ö&B idag och dom har börjat o tagit fram tomtar och julmust. Så nu har jag druckit årets första julmust o det va jättegott
    åh, får jag smaka?
    *Vecka 39*
  • NennasuS
    unclaf skrev 2008-10-08 21:30:07 följande:
    jättesöt!
    Visst är den, jag är så sugen...gillar att det är för värmeljus. TYcker inte riktigt om långa ljus eftersom jag är ganska bra på att glömma ljusen tända Skrikandes
    *Vecka 39*
  • NennasuS
    Analoga skrev 2008-10-08 22:03:44 följande:
    Hej! Jag har haft så fullt upp med annat att jag knappt kikat in på denna tråd som jag själv startat *fniss* Jag kan lägga in lite länkar imorgon i TS. Har ni några önskemål?
    Misstänkte att så var fallet

Iaf denna tråd vill vi ha i ts, tror inte någon startat någon annan tråd än, vi har nog bara pratat. Så det kommer senare, jag orkar inte göra någon länk/julklappstråd eller vad det nu var vi pratade om nu. *trött*
    Så någon som känner sig manad kan ju göra det.

www.familjeliv.se/Forum-5-122/m36490571.html
    *Vecka 39*
  • NennasuS

sådärja! Nu var 2 julklappar till fixade. STORA lotuslyktor 19 cm i diameter från www.ljuvating.com till reapris dessutom!

*Vecka 40*
  • NennasuS
    Thegran skrev 2008-10-13 17:56:55 följande:
    jag håller på att förgå av längtan till julen!!men först sker något jag längtar efter ännu mer; vår bebis ska födas!tror det är därför jag längtar så mycket efter julen - det är något man "kan" och "vet" redan, men bebis är så stort att det inte riktigt går att ta in :) vi har börjat planera för julklappar (dock inte köpt något än. ska börja ihelgen). tomtarna är uppburna från källaren men inte uppackade och julmust har vi redan druckit ganska många liter :) första glöggkvällen får nog däremot vänta. har en flaska Blossa saftglögg i skafferiet - den enda sort jag gillar.
    Jag ser att du också ska få bebis innan jul. Ska bli roligt att ha en bebis då! Själv har jag BF nu på onsdag, så jag är som ett barn innan julafton just nu *Längtar*
    *Vecka 40*
  • NennasuS
    Thegran skrev 2008-10-13 20:27:41 följande:
    Svar på #1205 oj, då är det ju dags när som helt! spännande! :)haha, jag har börjat fundera på vad man ska köpa och lägga under granen till den lilla/lille :)vad kan man behöva alt vad kan vara kul att ha?
    Jag har inte tänkt så mycket så långt som julklappar till den nya familjemedlemmen, men det ska bli roligt att handla julklappar till sitt eget barn sen
    *Vecka 40*
  • NennasuS

Här ligger det snö på backen idag I morse när jag vaknade vid 6-tiden (coh inte kunde sova) och det ännu var mörkt fick jag lite julkänsla, när jag satt vid köksbordet och pärlade och såg hur det började snöa

*Vecka 40*
  • NennasuS
    Thegran skrev 2008-10-14 17:49:21 följande:
    Svar på #1273 åhhhh, vart bor du?? *redo att packa väskorna och flytta till snön!*
    Lååångt norrut. I Gällivare.
    *Vecka 40*
Svar på tråden Vi som älskar julen!