Vi som älskar julen!
Här är en till som ÄLSKAR julen. Vi kommer fira våran första jul i vårat hus som vi har flyttat in i för en drygt en månad sedan.
Här är en till som ÄLSKAR julen. Vi kommer fira våran första jul i vårat hus som vi har flyttat in i för en drygt en månad sedan.
Vi köper till barnen... men eftersom vi inte firar med min familj så blir det inte så mycket längre. Visst jag saknar min familj vid jul, men jag/vi har valt detta själva.
Vi köper julklappar till min mans brorsbarn, gudbarnen och deras två syskon och sonen Det blir 7 barn. För oss vuxna har vi gjort som så att vi lägger alla namn i en burk och drar en varsin lapp. Sen köper vi en julklapp för ca 250-300 kr till denna person.
Innan vi slutade med att fira med min familj var det 5 barn till + vänner 2 barn samt mina föräldrar och mina 4 syskon. Det var för mycket helt enkelt.
Längtar så till julen... att kunna plocka fram alla saker, baka, laga mat och ha min mans familj hos oss.
Men jag jobbar tyvärr julhelgen... JULAFTON 17.13-23.16 JULDAGEN 9.20-19.31 ANNAN DAG JUL är jagledig. Dessa konstiga tider beror på att jag jobbar inom våran lokaltrafik.