Inlägg från: Mirakel händer |Visa alla inlägg
  • Mirakel händer

Det fanns en del på IKEA när det gäller julpynten... men inget jag/vi ville ha... vi köpte två adventljusstackar till de små källar fönstren. Sen köpte vi en massa annat Det gick på totalt 2669 kr. Så var vi på Biltema innan å det vart en del där med. Bilder finns i min bilddagbok.

kimmensmamma.blogspot.com/(¯`°?.¸ ♥Kim 950313 ♥ ¸.?°´¯)kimsmamma.bilddagboken.se/
  • Mirakel händer
    Carolaj83 skrev 2008-10-12 21:27:37 följande:
    precis fått veta att en av mina bästa vänner fick sitt andra barn idag, en liten kille på 3,5 kg åhhhh känner mig så lycklig, och om 54 dagar har jag bf för mitt andra barn
    Grattis till dina vänner.

Det närmar sig för dig med...Flört
    kimmensmamma.blogspot.com/(¯`°?.¸ ♥Kim 950313 ♥ ¸.?°´¯)kimsmamma.bilddagboken.se/
  • Mirakel händer

Jag nämnde nu för min man att jag planerar julen.. Han bara jasså, å det skulle inte jag ha förstått? Jag påminnde honom om att jag vill ha upp fönsterbrädorna innan 1:a advent. Å det lovade han att jag skulle få. Längtar så till våran första jul i vårat egna hus.

• Mirakel händer
    h81 skrev 2008-10-17 20:46:39 följande:
    ngn som sett dessa i verkligheten??är dom fina?www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70138551
    Såg dem uppsatta på Ikea i Linköping när vi var där. De är fina... sonen ville ha såna vid hans dörr till hans rum. Men vi köpte inga, ska se om vi hittar något när vi är på Ge-Kås i Ullared.
  • Mirakel händer
    h81 skrev 2008-10-17 23:38:55 följande:
    på gekås har dom fina ljusslingor (inte julslingor) som jag har till mina barns rum plus en som jag sättter upp själv vintertid.. det är fyrkantiga plastpluppar ser lite ut som isbitar.. jag har en helvit/genomskinlig till hallen, en med blå o turkosa pluppar till sonen o en i rosa till tösen.. dom är jättefina o brukar finnas året om där!! 69 kr tror jag? *tipsar*
    Tackar så mycket för tipset... ska kolla upp det när vi åker dit... vi har inte bestämt än vilken dag det blir.... men snart ska vi åka hoppas jag... jobbar ju varannan helg å så måste fixa barnvakt.
  • Mirakel händer
    summertime123 skrev 2008-10-18 10:41:39 följande:
    hej! Har funderat över en sak nu i några dar och är nyfiken på i vilken ålder ni gav era barn en adventskalender ( en sån vanlig med choklad i) sonen brukar inte få äta godis vanligtvis och han kommer att vara 1½ år vid jul, känner mig som en elak mamma om han inte får en adventskalender haha även fast han inte vet vad d e hur har ni gjort?
    Sonen fick ingen de under hans första 3 år för han var mjölkprotien allergier. Det växte bort. Så han fick det året han var ca 3 & ½ år sin första chokald kalender. Men kan säga som så att han hade inte fått tidigare om han hade kunnat äta det ändå. Nu är sonen 13 år och är mjölkproteinallergiker sedan jan-08, det kom smygande tillbaka men började som latosintollerans först under ca 4 år.
Svar på tråden Vi som älskar julen!