Inlägg från: Mirakel händer |Visa alla inlägg
  • Mirakel händer

Vi som älskar julen!

Lite trött efter en lång dag på jobbet. Jobbade 8.55-18.45 idag.

När jag kommer hem står maten färdig och TÄNDA LJUS och fina RÖDA ROSOR. Maken kom ihåg att det är våran årsdag idag. I dag är det 6 år sedan vi vart tillsammans.

kimmensmamma.blogspot.com/(¯`°?.¸ ♥Kim 950313 ♥ ¸.?°´¯)kimsmamma.bilddagboken.se/
  • Mirakel händer
    Winka skrev 2008-10-04 19:56:06 följande:
    Åh, det låter mysigt!  Hoppas din kväll fortsätter lika bra!
    Tackar... men är jätte trött... måste lägga mig skapligt börjar vid 7.35 imorgon igen...
    kimmensmamma.blogspot.com/(¯`°?.¸ ♥Kim 950313 ♥ ¸.?°´¯)kimsmamma.bilddagboken.se/
  • Mirakel händer
    Carola J skrev 2008-10-05 21:58:21 följande:
    Hmm, ställer frågan igen.. Hur ska man inreda sin balkong till julen, har en lång/smal balkong.. Känns lite trist med bara ljusslingor o så. Har juh haft det varje år sen jag flyttade hemifrån.
    Vet inte riktigt vad som passar på eran balkong... vi har en hel trädgård som vi kan pynta hur vi vill... det gjorde vi med i huset vi hyrde.
  • Mirakel händer
    Carola J skrev 2008-10-05 22:04:15 följande:
    Låter riktigt mysigt..Får väl köpa en monster stor tomte o sätta ut där, eller en sån där fejkad snölykta med ljus i.. Har juh rätt mycket plats...
    Det är det...

Ni hittar säkert något som passar er med.
  • Mirakel händer

Å, jag har sådan längtan till julen... Håller på att kolla mitt schema för att kunna planera in ett julfirande för sonen. Eftersom han åker iväg med sin pappa och firar jul i Jämtland. Så snö lär han få detta år.

• Mirakel händer
    dio skrev 2008-10-07 11:20:59 följande:
    Jag längtar till det årliga julpysslet som lillans farmor anordnar. Hela familjen träffas hemma hos henne, hon lagar hela julbordet och så har vi julpyssel, olika teman för varje år. Härligt! x-svärmor är bäst
    Så härligt det låter...

Vi brukar samlas hos oss eller hos min svåger. Så julpysslar vi med våra barn. Det är jätte skoj. Får se vad julpysslet består av iår. Jag är "galen" i änglar... så jag funderar på att vi ska göra lite julänglar. Jag kan inte få för mycket av dessa, enligt mig själv. Men maken sakar bara på huvudet å säger... jasså en till ängel...
  • Mirakel händer
    Dysch skrev 2008-10-08 21:23:47 följande:
    Va på Ö&B idag och dom har börjat o tagit fram tomtar och julmust. Så nu har jag druckit årets första julmust o det va jättegott
    Å vad gott med julmust
Svar på tråden Vi som älskar julen!