Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

Vi som älskar julen!

var inne på tradera..massor av julkort dem säljer..både gamla från 40-tal o nyare..utrop 18kr på ett kort från 40-talet..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    crasygirl skrev 2008-10-12 23:37:14 följande:
    där kan man hitta så mkt kul.jag köper nästan alla mina adventskalendrar med glitter där. som jag samlar på.
    jaha..hur många har du?
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    crasygirl skrev 2008-10-12 23:41:08 följande:
    Nu är jag väl uppe i 30st. Min mormor börja köpa dom för 22år sen när jag föddes. Sen så när hon dog när jag var 5 så fortsatte mamma och nu när jag flyttat hemifrån så köper jag dom
    ok..roligt när man har egna traditioner..kan du föra vidare till dina barn senare..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    DenDär skrev 2008-10-13 21:20:18 följande:
    Svar på #1212Detta kan vara kul att ha men eftersom denna sida är så könsneutral NOT (!!!!) så kanske det är svårt. www.babynapp.se/shop/sangklader-11s.html sängkläder med namn på så söta.
    länken funkade ej..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

Nu har jag köpt både Allers jultidning och Icas kokbok för 25kr...så i kväll ska det läsas.

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    crasygirl skrev 2008-10-14 15:35:44 följande:
    icas kokbok? är det någos speciellt med den?
    nä..tror jag inte..svensk husmanskost bara..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

nu ska jag sätta mig med kaffet och allers jul magasin...Glad

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

var en del fina grejer i Allers magasinet..men blev faktiskt lite besviken..endel recp ska jag göra,godisstrut,äpplerna o apelsinerna...det var som bra var att det var en kupong på 20% rabatt på Tilda produkter.sälj ju på panduro med flera..men var fina bilder i tidningen..jag ville att det skulle vara mer julklappsinslagning med papper,snöre o band osv..
    men kommer fler julmagasin av dem..i nästa verkar mest recept..men det är ju kul oxå.

Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Vi som älskar julen!