Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA
    TereseA skrev 2008-10-15 10:42:57 följande:
    hittade en hemsidan som jag snocce från tårttråden...egentligen skulle vi ha en tråd med bara jul länkar oxå...www.firajul.nu/julkul/pyssel/gnistrande_stjar...
    tipsa för oss som är usla på rim,på hemsidan kan man söka på namnet el bokstav på julkappen så kommer det automatiskt upp ett julrim..ett annat tips är oxå några olika paketinslagning..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    epe skrev 2008-10-16 14:00:34 följande:
    Idag ska jag plantera mina amaryllis lökar! Så de har växt upp och blommar om två månader.Jag har köpt två stycken vita, för just nu är jag inne i en vit period (lika de flesta) och allt ska vara vitt :)Kram Elinwww.elin-elin.blogspot.com
    jag gick in på odla.nu ..där har dem jättebra beskrivning hur man plantera dem och alla andra julblommor..stod där att man skulle plantera dem mitten av november..du kanske ställde dem för kallt eftersom dem inte växte...
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

får du hoppas att du inte vinner buden på Tradera då..lägg dem på overall o skor istället då.mitten av nov börjar behövs nog overallen...i allafall här..kanske tidigare..brukar komma första snö här typ den 20e..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

ja..vet precis hur det är själv...fast jag köper inte så dyra grejer på tradera..bara smågrejer typ..jag köpte 2 st overaller som inte satt bra.så igår köpte vi en dyrare overall som jag är för snål till att köpa,så sonens pappa fick köpa den..han köper dem dyra grejerna..hahaGlad

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    dio skrev 2008-10-17 09:43:45 följande:
    Jag köper inte heller så dyra grejer på tradera Har lagt ett bud på en pradahandväska på 8 kroner så jag lär knappas vinna den Däremot har jag ensam vårdnad om lilltjejen så det är jag som står för alla utgifter om man inte räknar med underhåll och barnbidrag då
    ja ok..tänk om man kunde få Prada väska för 8 kr..
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Vi som älskar julen!