Inlägg från: Mammajessi |Visa alla inlägg
  • Mammajessi

Vi som älskar julen!

Haha, japp många tycker det men vi ser det som att få njuta längre av alla juleting i stället.
    däremot åker allt bort efter nyårs afton så det hänger inte kvar till påska.

Flera har redan frågat varför jag inte pyntat redan om jag är sjuk... och ja jag har varit dålig så har inte orkat.. men nu så

• Mammajessi
    Helgona skrev 2008-11-02 07:58:14 följande:
    Hahaha o mina vänner som säger att jag är Julfixerad ;)jag väntar nog någon vecka till, mitten av november brukar det komma upp här...men jag är väldigt sugen i år...så det kanske blir liiiiite tidigare : )
    Ja men självklart... mina vänner är likadana... dom tror jag är sjuk om inte pyntet är uppe i oktober... hihihi
    men jag har aldrig blivit kallad julfixerad
  • Mammajessi

Vi bor ju i lägenhet.... och om det är något som är såååå mysigt till jul så är det en brasa... hittade en fake på rusta som man hänger på väggen.... så har man bränsle och tänder på ser ut precis som en äkta brasa.. men man kan ha den inne utan sorsten osv
    Gissa vad som kommer in här snart då ... hihihi

• Mammajessi
    Helgona skrev 2008-11-02 09:47:06 följande:
    Klart man inte är "tråkig" man får väl gilla vilken som...Jag tycker egentligen inte om systembolagets glöggar men jag gillar det "unika" i års glöggen...bäst gillar jag Dufvenkrooks vanilj glögg : )
    aa ok här blir det inget speciellt nyårpynt men en champagn eller två åker ju fram
  • Mammajessi
    Carolaj83 skrev 2008-11-02 13:10:46 följande:
    ska till systemet imorgon o köpa lite glöggnyheter
    oooo berätta gärna va du hittade och priser
  • Mammajessi
    TereseA skrev 2008-11-02 14:44:36 följande:
    vad har du hittat dem fina stjärnorna på fit fönstrerna-..letar efter ett par röda sådana...har bara hittat för 349 kr st..lite snål för det..
    Hittade dem i täbycentrum... I  belysnings affären på nedre plan,,, kommer ej butikens namn. skit snygga, fanns svart, röd, vita.
    Pris 198kr st
Svar på tråden Vi som älskar julen!