Inlägg från: Mammajessi |Visa alla inlägg
  • Mammajessi
    Pumpalot skrev 2008-11-03 08:08:01 följande:
    hittar bara kulor där man kan spela in ljud där, och det vill jag inte ha. Vill ha foto och namn...
    aa ok men man kan väl sätta dit namn och kort med, eller?
    Fanns på en annan sida med men hittar inte den !
  • Mammajessi
    Helgona skrev 2008-11-03 09:36:34 följande:
    mammajessi...jag kan ju inte svara för jag kommer ju inte in hos dig :(Men du får gärna ta bilder från mig...
    jaha
    men va konstigt.
  • Mammajessi
    Helgona skrev 2008-11-03 09:36:34 följande:
    mammajessi...jag kan ju inte svara för jag kommer ju inte in hos dig :(Men du får gärna ta bilder från mig...
    NU SÅ!
  • Mammajessi
    Helen72a skrev 2008-11-03 20:09:04 följande:
    Ååå va du har börjat pynta redan..... ska försöka att hålla mej någon vecka till... men min man gav mej "tillåtelse" att börja nu om jag ville..... han e väll less på mitt tjat o mitt trånande jätte mysigt har du gjort det i alla fall
    Tack... ja jag har hållit mig länge nog... är bara sååååå sugen
  • Mammajessi
    miamartini skrev 2008-11-03 21:09:46 följande:
    hihi    va kul de va men jag tror inte svärmor skulle uppskatta den ätbara julklappen... inte från sin son o svärdotter iaf  
    gör hembakade mozart kullor... i en fin ask... jätte söt och gott...
    kan återkomma med recept
  • Mammajessi
    Carolaj83 skrev 2008-11-03 22:02:57 följande:
    Mammajessi- blir ju inte ett dugg sugen på att pynta hemma när man ser dina bilder
    Haha, kör på
    Helgona skrev 2008-11-04 07:37:56 följande:
    Statoil hade för 15kr st!
    coop hade här med... 3 st för 15 kr så köpte 6 st
  • Mammajessi
    Carolaj83 skrev 2008-11-04 08:57:33 följande:
    Mammajessi-fusk, var på coop igår o kollade extra noga men hittade inga, dom kanske va slut...varje gång jag handlar kollar jag efter vörtbröd e såååå sugen men har inte hittat än....nästa vecka ska jag nog ta o baka lite om jag mår bra, pepparkakor, lussekatter, roslagskubb kanske*mums*
    Hmm ok, tror jag va upp för en vecka sen på helgen, och då stod backar uppradade med lussa katter...
    men har faktiskt inte sett nu,,, kanske va bara jag som köpte så dom väntade kanske att beställa eller ta fram mer..
    för dom flesta fnyste bara åt att det stod framme.
  • Mammajessi

Köpte faktiskt tidningen drömhem och trädgård som hade jul special.... tjock tiding med massor av insperation samt pyssel.... Den va ju helt underbar att läsa.
    ett tips

Svar på tråden Vi som älskar julen!