• NathalieFlisbäck

Vad blir det för mat?!

Den dagliga frågan Vad ska vi ha för mat idag. Frågan som ibland bara är såå dryg. Här skriver vi vad vi ska ha för mat idag o delar av oss ideér o recept etc. Kan bli trevligt tror jag =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-01 10:07
    Lägg gärna upp foton på er mat för var dag =)

• Svar på tråden Vad blir det för mat?!
  • UngMorsa
    820723 skrev 2008-09-26 16:48:08 följande:
    Vad är potatisbåtar? Det lät spännande!!
    Vanlig klyftpotatis
    Jag är uppvuxen med att man säger potatisbåtar så det hänger väl lixom kvar.
  • gothica86

Till lunch blev det lax och potatis med hummersås och ikväll blir det fredagsmat, t.ex pizza, hamburgare och liknande.

♥ D e n n i s 070730 ♥
  • snart mamma igen

här blev de hemma gjord pizza med hemma gjord pizza sallad
    till middag alltså

• estrell

Indisk dahli gryta med röda liser, kanel, färskriven Ingerfära, lime, vitlök mm med nudlar och avokadosallad, efterrätt ljus och mörk chokladmoussetårta med krossade hasselnötter

• 820723
    UngMorsa skrev 2008-09-26 19:04:56 följande:
    Vanlig klyftpotatis Jag är uppvuxen med att man säger potatisbåtar så det hänger väl lixom kvar.
    Jaha, var det inte mer exotiskt än så! *plutar besviket med underläppen*
  • romani princess

idag har vi ätit världens godaste kycklingsallad, man kokar kyckling, ägg, potatis och morötter ihop i en stor panna, sen tärnar man allt fint, blandar i konserverade ärtor och hackad inlagd gurka och majonnäs..mmmmm

• saris 83

idag blev det tacoköttfärs-, majs-, och bönfyllda wraps i ugn gratinerade med tacosås,cremefraiche o ost och en smaskig grönsallad till det.. mumsigtGlad

Godingen Lucas 080424
  • UngMorsa
    820723 skrev 2008-09-26 22:15:08 följande:
    Jaha, var det inte mer exotiskt än så! *plutar besviket med underläppen*
    Haha nej tyvärr!
    Förlåt för att jag gjorde dig besviken
  • NathalieFlisbäck

Pasta m hemmagjord ost/skinksås

~~ Jag är en stolt mamma och fru ~~
Svar på tråden Vad blir det för mat?!