Inlägg från: liten groda |Visa alla inlägg
  • liten groda

Lekstund

Svar på #51
    okey, vad sägs om torsdag? tid spelar ingen roll, vi e lediga hela dagen.. nu hoppas jag bara att olivia ska bli frisk... hon e såå snuvig å har lite feber...suck...
  • liten groda
    Svar på #55
    12.30 bli jätte bra, å olivia e redan bättre :) slottskogen om d e fint väder?
  • liten groda
    Svar på #57
    för mig funkar nått närmare dig linda, om det funkar bättre. har ni lust å skicka era nummer?
  • liten groda

Hihi, tycker Nicholas oxå om telefoner? Olivia ringer inte någon, men biter gärna på den.... Men å andra sidan, då fick jag iaf köpa ny =P

Nu har vilda bebin somnat så ska ta å röja upp lite, ser ut som ett bombnedslag här hemma....

Vart i slottskogen vill ni ses?

• liten groda
    Svar på #63
    det blir jätte bra för min del, hur känner jag igen er? =D
  • liten groda
    Svar på #65
    Jag gav Olivia den hon hade sönder för mig, så lät hon min nya vara ifred :) Ända tills hennes pappa visade att de riktiga kan spela musik... Nu vill hon bara ha de som fungerar, å då sitter hon å gungar till musiken =D
  • liten groda

uj?

har en svart fyrhjuls-brio å svart skötväska, med en liten tjej i som gärna pratar med andra bebisar...

• liten groda

haha, ja det vore kanske inte så dumt me en skylt =P

håller på å leta åkpåse på nätet nu, hm... så många å välja mellan.. får ut imorn å titta lite, börjar ju bli så kallt nu...

• liten groda
    Svar på #74
    blir jätte bra, så vid hållplatserna halv ett på torsdag?
  • liten groda

min kille köpte oxå en sååååå dyr data förra året, onödigt tycker jag..

Svar på tråden Lekstund