Lekstund
Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?
Beata
Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?
Beata
hej är 18 år och mamma till benjamin 2 år , och har 2:a bebisen i magen :)
Hej . Är 22 år och min Nicholas är 11 månader . Står Majorna på din press , betyder att du bor i Göteborg va ?
Okej
Japps ! Fast i norra Göteborg ... Men letar lite smått efter större lägenhet lite överallt .
Är du uppvuxen i Göteborg eller bott här länge ? Roligt att din flicka är nästan lika gammal som min pojke
Okej :) Men ni trivs i Majorna ? Bra område att bo i ?
Jaa näe jag har svårt att bestämma mej för vilket område jag kan tänka mej att bo i och såå ... Så är inte superaktiv i letandet ännu . Vi har så mycket annat för oss för tillfället . Men om några månader blir det nog att hugga tag i sökandet ordentligt :)
Jag jobbade innan Nicholas kom . Men ska plugga nu nära mammaledigheten tar slut . Precis ansökt till en distans utbildning i Karlstad . Så hoppas verkligen jag får börja . Är så bra med distans att man kan vara hemma ändå liksom .
Själv då ? :) Brukar göra om dagarna , du och Olivia ? :)
Okej :) Jag ska plugga till barnskötare . Ev . förskolelärare efter det . Men iaf , har satt upp som mål att bli dagmamma så småningom . Ha en liten lagom grupp med inkluderat mina egna .
Ah slottskogen är mysigt ! Har vart där några ggr med Nicholas , tittat på djuren och haft picknick och så . Men kan juh passa på att fråga dej om du vet vart pingvinerna finns ? Vi hittar aldrig dom :(
Jaa det är roligt att träffa barn i deras egen ålder . Vi har några jämn gamla på Öppna Förskolan och Baby Gruppen . Men dom träffar vi mest bara när vi är där och inte på övriga fritiden ...
Joraa , Nicholas håvar i sej bra med mat . Han äter 8 månaders burkarna och motsvarande typ när vi lagar själva . Blir lite blandat . Hur är det för Olivia ?
Vi bor i Hammarkullen . Har trivts jättebra när jag bodde själv / när jag blev sambo / nu när Nicholas är liten MEN vill inte att han ska börja skola här eller så . Och OM det skulle bli att han måste börja på dagis pga något oförutsett med pluggandet så vill jag inte att han isåfall ska gå här . Annars är det fint hära . Superbra bostadsbolag och lugnt i huset . Underbar Öppna Förskola har vi med ! Så det är helt okej förtillfället . Men längre fram så får det bli något annat område , mest med tanke på Nicholas .
Okej ... Ah sälarna vet jag vart dom är . Men fattade inte att man kunde fortsätta uppåt och komma till pingvinerna . Aja , blir det första jag ska leta upp nästa gång man går dit :)
Så bra ! :) Nicholas äter också det du skrev utom välling . Det är han inte spec. förtjust i .
Under en ganska lång period har det vart pasta rätter som vart favoriten . Men nu verkar fisk bli något som funkar bra . Egentligen på sista tiden så har det inte vart problem med någon rätt alls . Tidigare tyckte han inte potatis va så roligt men det går ner bra nu med . Hoppas det håller i sej . :)
Jag har sökt till 2 Ur och Skur dagis . Men det är inget jag lagt ner tid på att ringa och va aktiv så att säga i det . För jag vill vänta så länge som det är möjligt med dagis för honom . Hans pappa jobbar bara på natten dessutom , så när jag väl börjar plugga så skulle jag va tvungen att gå på någon lektion då och då så kan dom va tillsammans .
Annars , vad ska ni hitta på i helgen ? Ni går inte på någon Öppen Förskola eller Baby Grupp på vardagarna ? Förresten , du har ingen bild på dej och Olivia ? Hade vart kul o se :)