Inlägg från: liten groda |Visa alla inlägg
  • liten groda

Lekstund

perfekt :D

• liten groda
    Svar på #84
    Hej hej, är just nu nere i skåne hos min mamma, tänkte hälsa på några dagar, men e hemma senast torsdag. Fredag skulle passa utmärkt?!

Hur har helgen varit för er då?

Mår de små bebisarna bra?
  • liten groda
    Svar på #86
    Olivia har haft det så roligt så med min mamma å syskon, men blev väldigt glad när jag kom hit. Tyvärr blev det inget kalas, både jag å Sami kände att vi behövde sova ut lite när vi va barnlediga.

Hur kommer det sig att han inte kan sova? Vad jobbigt för er, men det kommer trots allt att gå över :)

Ha det bra ni med!
  • liten groda

lillalivet: men då ses vi på fredag, så får vi ordna så att vi kan ses alla 6 någon annan gång :) säg bara tid å plats =P

lindagbg: grattis lilla nicholas, hoppas du haft en rolig 1-årsdag!
    men då får vi styra upp en annan lekträff när ni har d lite lugnare :)

• liten groda

Åh, tyckte han om nalle puh tårtan?

• liten groda
    Svar på #101
    Hej hej,

vi va på lekplatsen i slottskogen, gungade å satt i sandlådan :) Jag försökte visa olivia hur man använder en spade, ingen större framgång =P Vi får traska dit fler ggr, bara vädret tillåter.

Hoppas ni får det trevligt imorn på kalaset, slit inte ut dig bara :D
  • liten groda

hej hej, usch för förkylningar, inte alls något roligt :(

torsdag blir fint för min del med? tror ni att ni vågar er hit =P det är lite trångt men ni är så välkomna så :) så fixar jag lite fika.

ska vika tvätt nu, den har legat sen i fredags, har varit fullt upp så har inte riktigt orkat.... idag va jag och lilltjejen i slottskogen med min bror, promenerade lite å så va vi på lekplatsen, olivia gungade å satt en stund i sandlådan,men hon har varit så ledsen idag.... tror att det är fler tänder på g...

hoppas ni får en trevlig söndag kväll, gubben min har kilat till jobbet så e ensam hemma, kan vara skönt det med ibland...

• liten groda

Det ska jag ta å göra :)

Håller med om att fridan är bra, Olivia avskyr den, men den är faktiskt väldigt effektiv...

Imorn tänkte jag gå förbi sjöfartsmuseet, om Olivia är lite gladare :( Hon har varit ganska trött å ledsen idag oxå.. Men tycker ändå det är lite bättre..

• liten groda

Japp, vi kom iväg, olivia hade så mycket att titta på så hon va jätte lugn :) Sen va vi ute å gick i två timmar, det va så skönt väder så passade på.

olivia vaknade en gång vid halv elva tiden, å sen tidigt på morgonen, men då la jag henne bara brevid mig, då somnade hon... Men annars verkar d bli bättre, mycket gladare å kryper runt å busar....

Vill ni fortfarande komma hit imorgon? Vilken tid isf? För mig skulle ett-tiden passa bra.

• liten groda

Det va nästan inget folk där, väldigt skönt, då kunde vi gå runt i vår takt.

Men då ses vi imorn, hör av er om ni vill att vi ska möte er, om ni inte hittar.

• liten groda

Alltså, jag tycker det är en okey promenad sträcka, tar ungefär 10-15min om man går utan å stanna.

• liten groda

Hejsan,
    vi kommer gärna förbi, vi är lediga de dagarna oxå, så bestäm ni den dag som ni tycker är bäst.
    Har en liten katt boendes hos oss just nu, min syster är på semester så vi är kattvakt. Olivia tycker det är jätte roligt med en liten kompis här, hon klappar så jätte snällt å vill gärna krama katten :)
    Igår va vi i Botaniska å promenerade, jag och Olivia, lite tråkigt väder, men skönt att komma ut å röra på sig, tror vi gick runt där i över en timme.
    Hoppas ni haft en bra helg, å hör av er när ni vet vilken dag vi ska ses =P

• liten groda

Torsdag fungerar bra för mig, klart du ska vila å bli frisk först.

Ni får följa med till Botaniska någon gång, fint är det där, roligast är det såklart om det är bra väder oxå.

Krya nu på dig å försök å vila lite

• liten groda

Nja, katten blir gärna kliad å klappad på, men det där å kramas är hon inte jätte pigg på, men hon är snäll å gammal, så hon har mycket tålamod när det gäller Olivia.
    För min del så äter jag allt, säg bara till om man ska ha med sig något :)

Har precis nattat Olivia, så nu tänkte jag ta det lite lugnt en stund.

Ni får ha en fortsatt bra helg.

• liten groda

God morgon,

inatt har det blivit lite sömn, Olivia va vaken mellan tolv till halv två, hon har blivit förkyld hon också. Men nu ligger hon å sover med pappsen. Har redan hunnit baka och städa, sen ska vi iväg och titta på lägenhet.

Hoppas ni mår bra allihopa.

Å Linda gbg; nästa vecka på onsdag får ni gärna komma förbi om ni vill, har sagt det till lillalivet oxå.

• liten groda

Hej svejs,

förkylt är det här, har bara tagit det lugnt hela helgen, både jag och lillan blev så ruskigt snuviga i fredags...

Men vi tittade på den i högsbo i fredags, tyvärr inget vi ville ha... Fick ställa in visningen i söndags, eftersom vi va sjuka, men ska ha den idag istället, får hoppas att hon gillar vårt lilla kryp in.... Ska försöka städa lite, om tjejen här hemma tillåter det...

Självklart ses vi imorn, inget ni behöver ta med, jag ordnar något.

Nee, nu har jag saker att ordna, vi ses imorn. Tid?

Svar på tråden Lekstund